کد خبر: ۳۰۶۷۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس قصد دارد در بازی حساس روز چهارشنبه مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا از وجود همامی استفاده ‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس و راه آهن، سرخپوشان در رستوران هتل المپیک مشغول صرف ناهار و در حال و هوای خود بودند که ناگهان شوکه شدند. انگار بمبی در محوطه هتل ترکیده بود!

 

سوشا مکانی که از قرار نگرفتن در ترکیب اصلی شاکی شده بود از فرط عصبانیت ساک ورزشی خود را از طبقه دوم به پایین پرت کرد که صدای مهیبی ایجاد شد!

 

گلر ملی‌پوش پرسپولیس که توقع نداشت مقابل راه‌آهن روی نیمکت بنشیند، در محوطه هتل المپیک موبایل خود را به زمین کوبید و خرد و خاکشیر کرد!

 

با این وجود هیچ‌یک از همبازیان سوشا مکانی توجهی به این بازیکن نکردند چرا که اعتقاد داشتند در این اتفاق حاشیه‌ای دروازه‌بان پرسپولیس مقصر است.

 

نکته عجیب آنجاست که دروازه‌بانی که در لیگ قهرمانان آسیا و بازی حساس با النصر 3 گل بد می‌خورد، می‌آید و به خاطر نیمکت‌نشینی زمین را به آسمان می‌دوزد! این حکایت مکانی است که متأسفانه جنبه ملی‌پوش شدن نداشت.

 

او توقع داشت به عنوان تنها ملی‌پوش پرسپولیس و به رغم خستگی ناشی از سفر اروپا در ترکیب اصلی به میدان برود اما یک لحظه هم به این فکر نکرد که در آخرین بازی پرسپولیس در سال 93 در عربستان چه عملکردی به جای گذاشت.

 

شاید مکانی تصور می‌کرد دست درخشان در آسیا خالی است و احتمالاً با داد و بیداد و اعتراض او به نوعی کنار می‌آید وگرنه آنگونه سر و صدا به راه نمی‌انداخت اما دیروز که با یکی از دست‌اندرکاران پرسپولیس تماس گرفتیم به ما خبر داد درخشان تصمیم خود را گرفته و امکان ندارد سوشا مکانی را به پرسپولیس برگرداند.

 

سرمربی پرسپولیس قصد دارد در بازی حساس روز چهارشنبه مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا از وجود همامی استفاده ‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها