کد خبر: ۳۰۵۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
مرد جوان زمانی كه برای تخلیه وسایل انباری به خانه سابق خود می‌رفت، نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

 شامگاه جمعه - 18 آذر - مأموران كلانتری 138 جنت‌آباد از مرگ مشكوك مرد جوانی در یك مجتمع مسكونی باخبر شده و برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند. مأموران پس از ورود به پاركینگ ساختمان با جسد مرد جوانی به نام شهاب روبه‌رو شدند. برادر وی كه در محل حضور داشت، در حالی كه با صدای لرزان، سه مرد جوان از ساكنان ساختمان را به عنوان عاملان مرگ برادرش معرفی می‌كرد، گفت: شهاب و خانواده‌اش تا چندی قبل در این ساختمان زندگی می‌كردند و بعد هم اسباب‌كشی كرده و به خانه دیگری رفتند. از آنجا كه هنوز وسایل داخل انباری را تخلیه نكرده بودند، امشب برای بردن اسباب و اثاثیه به اینجا آمدیم. سرگرم جمع كردن وسایل بودیم كه ناگهان پسر جوانی به طرف ما آمد و فریادزنان گفت: به چه حقی در ساختمان را باز گذاشته‌اید. اگر دزد وارد خانه شود، چه كسی جوابگو خواهد بود؟ و...
به گزارش ایران، در حالی كه من و شهاب سعی داشتیم درباره موضوع توضیح دهیم، سه مرد جوان كه از بستگان وی بودند، وارد معركه شده و كار بالا گرفت. در این میان یكی از آنها دست مرا گرفت تا برای صحبت به زیرزمین ببرد كه ناگهان صدای فریادهای همسر برادرم را شنیدم كه می‌گفت: «شهاب را كشتند!» پس از آن با عجله خودم را به آنها رساندم، اما شهاب روی زمین افتاده بود و نفس نمی‌كشید و امدادگران اورژانس هم پس از معاینه لازم، مرگ برادرم را تأیید كردند. بدین‌ترتیب با اعلام موضوع به بازپرس رسولی - قاضی كشیك ویژه قتل - دستور انتقال جسد به پزشكی قانونی صادر و سه متهم پرونده نیز بازداشت شدند، اما آنها در بازجویی‌ها منكر هرگونه درگیری با مرد جوان شده و اظهار داشتند هنگام مشاجره لفظی ناگهان شهاب بی‌حال روی زمین افتاد.
در حال حاضر تحقیق از متهمان ادامه دارد و بازپرس جنایی برای تصمیم‌گیری در این پرونده منتظر اعلام نظر كارشناسان پزشكی قانونی درباره علت اصلی مرگ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها