کد خبر: ۳۰۵۴۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
رئيس دفتر رئيس‌جمهور با اشاره به عيدي دولت به مردم در سال ۹۴، گفت: عيدي دولت به مردم کار و تلاش بيشتر از گذشته براي رفع مشکلات آلام و تحقق اهدافشان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، محمد نهاونديان در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبريک سال نو به هموطنان، گفت: اميدوارم در سال آينده بيش از سال ۹۳ الطاف الهي نصيب ملت ايران شود.

وي با اشاره به اقدامات دولت در سال ۹۳، گفت: دولت در مهار تورم و داشتن ديپلماسي فعال خصوصا با همسايگان، موفق بود و توانست تورم را به ۱۵ درصد برساند و همزمان نيز قدم‌هاي خوبي براي خروج از رکود برداشته شد.

رئيس دفتر رئيس‌جمهور تاکيد کرد: سعي شد که تمام اين اقدامات با قدم‌هاي مدبرانه‌اي برداشته شود و يک نکته بسيار مهم اين است که در نرخ تشکيل سرمايه، از منفي ۱۱ درصد به مثبت ۱۳.۶ درصد رسيده‌ايم و اين نشان مي‌دهد که فضاي اقتصادي ما اميدوارکننده است و اين نرخ، تصوير آينده اقتصادمان را رقم مي‌زند.

نهاونديان همچنين با اشاره به مذاکرات هسته‌اي گفت: در بحث سياست خارجي و مذاکرات هسته‌اي، منطق، عزت و حکمت مردم به خوبي به نمايش گذاشته شد و جامعه جهاني در مسيري، فکر و ابراز اميدواري مي‌کند که ملت ايران فکر مي‌کند.

وي ادامه داد: اين توفيق بزرگ ملت ايران با رويکرد عزتمندانه و منطقي توانست افکار عمومي جامعه جهاني را در مسير خود هدايت کند و در مقابل نيز در اردوگاه دشمن شاهد اختلاف و درگير شدن با يکديگر هستيم که اين نيز يک توفيق بزرگي است.

رئيس دفتر رئيس‌جمهور با اشاره به روابط ايران با کشورهاي همسايه، ادامه داد: در برخي کشورها مناسبات از بدبيني به مناسبات نزديک و دوستانه تبديل شد و عزم بر افزايش مناسبات هر چه بيشتر است.

نهاونديان با بيان اينکه سرمايه کار دولت، حمايت مردم و هدايت رهبري بوده است، گفت: عيدي دولت به مردم، کار و تلاش بيشتر از گذشته براي کم شدن مشکلات آلام مردم و تحقق اهدافشان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
شیخ محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
مگه دولت به مردم عیدی داده؟ ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
خدا رحمت كند دولت قبل را كه اين تلاش را در دادن عيدي نقدي به مردم مي دانست
و نه وعده سر خرمن ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
لطفا ساکت باشید!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها