کد خبر: ۳۰۵۳۰۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ از تعيين ورزشگاه برگزاري فينال جام حذفي بعد از تعطيلات عيد نوروز و با حضور مديران دو باشگاه نفت و ذوب‌آهن خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، غلامرضا بهروان در مورد محل برگزاری فینال جام حذفی گفت: تاریخ جام حذفی مشخص است و روز اول خرداد ماه فینال بین دو تیم نفت و ذوب آهن برگزار خواهد شد. برای تعیین محل برگزاری فینال جام حذفی بعد از تعطیلات عید نوروز جلسه‌ای با حضور مدیران دو باشگاه برگزار می‌کنیم و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق آیین‌نامه مسابقات به سه شکل می‌توان ورزشگاه برگزاری فینال جام حذفی را تعیین کرد. اول اینکه مدیران دو باشگاه توافق کنند که مسابقه در یکی از ورزشگاه‌های دو تیم یا در ورزشگاه سومی برگزار شود. دوم در صورت توافق نکردن تعیین ورزشگاه فینال با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد که با توجه به اینکه هر دو تیم لیگ برتری هستند ورزشگاه هر دو باشگاه برای برگزاری فینال مشکلی ندارد و کاملاً واجد شرایط است و سومین شکل این است که یکی از ورزشگاه‌ها واجد شرایط نباشد که در این صورت سازمان لیگ محل فینال جام حذفی را تعیین می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد نحوه تعیین سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا گفت: قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان خواهند بود و با توجه به اینکه ما 3.5 سهمیه داریم در صورتی که قهرمان جام حذفی با قهرمان لیگ و یا تیم دوم جدول لیگ برتر یکی باشد در آن صورت رتبه‌های بعدی جدول لیگ برتر تعیین‌کننده سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها