کد خبر: ۳۰۵۳۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
تيم هاي نفت تهران، تراکتورسازي تبريز، استقلال تهران و سپاهان اصفهان تنها تيم هاي حاضر در ليگ ايران هستند که هنوز مي‌توانند به 60 امتياز در 30 بازي که معيار ويژه قهرماني در ليگ هستند دست پيدا کنند.
به گزارش "ورزش سه"، نفت برای قهرمانی راحت ترین کار ممکن را دارد. آنها در صورت گرفتن 15 امتیاز در 7 بازی آینده می توانند به معدل امتیازی قهرمانی درلیگ ایران برسند. در تاریخ لیگ هر تیمی با کسب دو امتیاز به ازای هر بازی توانسته به قهرمانی لیگ برتر برسد .

اگر 60 امتیاز مبنای ما برای قهرمانی باشد ، اتراکتورسازان 16 و 2 تیم سپاهان و استقلال 19 امتیاز از 7 بازی برای قهرمانی لازم دارند.این 2 تیم با 6 برد و یک مساوی قهرمان می‌شوند اما نفت با 4 برد و 3 مساوی و تراکتور با 5 برد و یک مساوی قهرمانی را به دست می آورند.

*معیار 58 امتیازی
فصل گذشته تیم فولاد با 57 امتیاز قهرمان لیگ شد . با این استاندارد ، تیم فوتبال نفت به شرط کسب 12، تراکتورسازی با 13،استقلال وسپاهان با 16 فولاد با 19 وذوب آهن با 20 امتیاز شانس قهرمانی خواهند داشت.

نفت تهران برای قهرمانی با 3 برد و3 مساوی هم اندازه فولاد سال گذشته امتیاز جمع خواهد کردو آنها حتی می توانند یک بازی را هم ببازند. البته با توجه به تعقیب این تیم از سوی تراکتور و البته استقلال و سپاهان، علیرضا منصوریان عدد 60 را مدنظر خود قرارداده است.

جالب است بدانید اگر مبنا جدول سال گذشته باشد، اگر پرسپولیس اگر هر 7 بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تازه به تیم هفتم سال گذشته لیگ خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها