کد خبر: ۳۰۵۰۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
صمد مرفاوي سرمربي پيکان در بازي با ذوب آهن شکست سنگيني خورد و علاوه بر اخراج توسط داور از سوي مسولان باشگاه به همراه بازيکنان جريمه شد.
به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش برابر ذوب آهن گفت:

تا دقیقه 60 همه چیز خوب بود

تیم اول خوب پیش می رفت و متعادل بود اما روی اشتباه کوچک داوری که موقعیتی به تیم حریف داد همین قضیه باعث شد یک پنالتی به وجود بیاید و ذوب آهن به گل رسید. ما برای جبران شروع به حمله کردیم که یک مقدار بعد از اینکه گل اول را خوردیم تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت و بعد هم بلافاصله گل دوم را هم دریافت کردیم وگرنه تا دقیقه 60 همه چیز خوب پیش می رفت. برنامه داشتیم گل ها را جبران کنیم اما روی اشتباه دروازه مان باز شد. من به تیم ذوب آهن تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده هم بتواند به این روند ادامه دهد. ما دوست داشتیم ذوب اهن را ببریم اما در این بازی لیاقت برد نداشتیم.

رحمتی با من هماهنگ نکرده بود

او درباره اینکه آیا مهدی رحمتی در گل سوم ذوب آهن هماهنگ کرده بود که به محوطه جریمه حریف برود گفت:این حرکت رحمتی با من هماهنگ نشده بود.البته این کار خیلی طبیعی است و وقتی تیم عقب هست دروازه بان ها از این کارها می کنند.رحمتی دوست داشت کاری کند که در توپ برگشتی گل خوردیم.این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد.

به سادگی اخراج شدم

در آن صحنه که اعتراض کردم من لب خط بودم و دیدم اوت به نفع پیکان بود اما مربی ذوب آهن دستش را آنطرفی کرد!داور هم توپ را به ذوب آهن داد که همین پرتاب در ادامه منجر به پنالتی شد.بچه های ما در صحنه گل اول در حال اعتراض بودند که آن اتفاق افتاد و به سادگی اخراج شدم.

حق دارند جریمه کنند

مرفاوی درباره جریمه 10 درصدی از سوی مدیریت باشگاه گفت:کسی به شما این را گفته است؟من از شما می شنوم که جریمه شدم.اگر جریمه کرده باشند هم حق دارند.ما هم انتظار داشتیم نتایج بهتری بگیریم.

همه چیز بهم ریخت

امروز پس از گل اولی که دریافت کردیم تمرکز تیم به هم ریخت و باعث شد که یکی دو دقیقه بعد مدافع ما پاس اشتباه بدهد و حریف گل دوم را بزند.در مجموع همه چیز دست به دست هم داد تا این شکست رقم بخورد.دوست داشتیم ذوب آهن را ببریم اما لیاقت بردن نداشتیم.در آن صحنه ما نمی گوییم پنالتی نبود و پنالتی بود.اگر اوت را داور به نفع ما اعلام می کرد پنالتی حاصل نمی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها