کد خبر: ۳۰۴۹۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
فولادي ها فردا در سومين بازي شان در آسيا به ديدار الهلال مي‌ روند، آنها به 3 امتياز اين ديدار نياز مبرم دارند تا وضعيتشان در گروه بهتر شود.
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد این دیدار گفت: از آنجایی که در این مدت شرایطمان خوب نبود باید در بازی بزرگ فردا بتوانیم ناکامی های قبلی مان را جبران کنیم و این تنها با 3 امتیاز است که جبران می‌شود.

او در مورد تفاوت الهلال با دو حریف قبلی شان ادامه داد: الهلال از لحاظ نفراتی نسبت به دو حریف قبلی مان با کیفیت تر است. ما باید تمرکز لازم را داشته باشیم تا بتوانیم بازیکنان حریف را خوب مهار کنیم و در ضمن در خط جلو هم به گلزنی برسیم. تیم الهلال تیمی است که هر ساله خوب کار می‌ کنند و این به خاطر سابقه ای است که دارند ولی ما هم در لیگ خوب نتیجه نگرفته ایم و باید حتما آنها را ببریم.

این بازیکن در مورد علت عدم نتیجه گیری شان در لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: ما نمی‌ خواهیم همه چیز را گردن داوری بیاندازیم اما اگر قصدمان این است که در کورس باشیم، باید بیشتر دقت کنیم. بالاخره بحث داوری که در همه بازی ها پیش نمی‌ آید اما در 2 بازی قبلی واقعا گریبانگیر ما شده، مساله کمبود بازیکن نیز ما را خیلی اذیت می‌ کند تا حدی که در دیدار با پیکان نتوانستیم تعویضی داشته باشیم اما امیدوارم فردا با اضافه شدن سربازها بهتر کار کنیم.

آل‌نعمه در پایان افزود: می‌ دانم که هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند. ما اول از همه باید 3 امتیاز را بگیریم و آن را تقدیم هوادارانمان کنیم و سپس نمایش قشنگی نیز ارائه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها