کد خبر: ۳۰۴۹۳۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۸     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد خوزستان که سابقه هدايت النصر عربستان را دارد، الهلال را يکي از بهترين هاي آسيا خواند.
به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس مطبوعاتی در اهواز دراگان اسکوچیچ نظر خود را راجع به بازی اخیر فولاد اینگونه اعلام کرد: فردا یک بازی بسیار سخت داریم چراکه به سراغ یکی از بهترین های آسیا خواهیم رفت. قدرت تیم الهلال را همه می‌ دانند اما ما هم همه تلاشمان را می‌ کنیم تا پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: همانطور که اطلاع دارید تیم ما شرایط متفاوتی دارد، به هر حال یکسری بازیکنان محروم ما با ما نبودند و تیم ناقصی داشتیم اما در طرف مقابل الهلال از تیم های قوی آسیاست که می‌ تواند در هر یک از مسابقاتی که شرکت می‌ کند، یک تیم متفاوت را به میدان ببرد.

اسکوچیچ گفت: از هواداران می‌ خواهم که با خونگرمی ای که از خودشان نشان می‌ دهند در این بازی نیز ما را حمایت کنند چرا که ما به حمایت آنها نیاز داریم و این بازی نیز یک بازی خارجی و آسیایی است برای ما و پیروزی در آن برای ما از اهمیت بالایی برخورددار است، هر چند که از مسوولین هم می‌ خواهم که نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

اسکوچیچ در رابطه با بازی دادن بازیکنان سربازش گفت: بعضی از این بازیکن ها 3، 4 ماه بازی نکردند و بعضی از آنها 7 ماه. در حالت عادی شاید غیرمعمول باشد که یک مربی به این ها بازی بدهد اما با توجه به شرایطی که من دارم، مجبورم که دست به حرکاتی بزنم و به این بازیکنان بازی بدهم.

وی در پایان عنوان کرد: من زمانی که مربی تیم النصر عربستان بودم، با تیم الهلال دربی داشتیم. تجربیات متفاوتی از آن بازی دارم و البته همانطور که قبلا خدمات تان عرض کردم، الهلال تیم بزرگی است که با سرمایه گذاری بالا در فوتبالش به سرعت مدارج ترقی را در سطح فوتبال آسیا می‌ پیماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها