کد خبر: ۳۰۴۹۲۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
جورجيوس دونيس سرمربي يوناني الهلال فولاد را يک تيم قابل احترام و خطرناک توصيف کرد.

به گزارش "ورزش سه" این مربی که دقایقی پیش در میان خبرنگاران اهوازی گفت‌وگو می‌ کرد، درباره سومین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا چنین گفت:

امیدوارم بازی خوبی باشد
بازی فردا بازی سختی خواهد بود. این بازی با بازی هایی که در لیگ انجام شد شرایط متفاوتی دارد. تجربه هر بازی با بازی قبل متفاوت است. 3 امتیاز بازی برای ما اهمیت دارد، امیدوارم بازیکنان روز خوبی داشته و بازی خوبی انجام بدهند.

باید بهترین بازی مان را انجام بدهیم
ما به همراه کادرفنی الهلال 5، 6 بازی اخیر فولاد را به دقت آنالیز کردیم. تیم قابل احترامی است، انتظار دارم از شاگردانم بهترین بازی را انجام دهند و متمرکز شوند روی بازی چراکه اگر این کار را نکنند، جبرانش سخت خواهد بود.

کارم را تازه آغاز کرده ام
همانطور که می‌ دانید من کارم را تازه در الهلال آغاز کرده ام. امیدوارم بازیکنان به ما کمک کنند تا بتوانیم یک گام به پیش برداریم.

چند مصدوم داریم
در مورد اینکه می‌ گویید آیا بازیکن مصدومی داریم یا نه باید بگویم چند بازیکن کلیدی مان چند روز با ما تمرین کردند و ما منتظر نظر نهایی کادرپزشکی هستیم تا ببینیم چگونه می‌ توانیم از این بازیکنانمان استفاده کنیم. البته یک بازیکن هم داریم که به اندازه کافی آماده نیست (نواف العباد) و بنابراین او را با خودمان به اهواز نیاوردیم. اینکه می‌ گویید او اردوی ما را ترک کرد حقیقت ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها