کد خبر: ۳۰۴۹۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
نيروي انتظامي در اطلاعيه اي به مناسبت چهارشنبه آخر سال اعلام کرد: خودروهاي مخاطره آميز تا پايان تعطيلات نوروز توقيف و در پارکينگ نگهداري مي شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري پليس، در اطلاعيه نيروي انتظامي آمده است، اين نيرو وظيفه خود مي داند براي صيانت از حقوق شهروندان با هرگونه اوباشگري، رفتارهاي هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنيت عمومي و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد کند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است، آيين چهارشنبه پاياني سال از جمله جشن هاي باستاني و سنت هاي قديمي و ديرينه اي است که به عنوان پيش درآمدي براي نوروز، فرصتي براي کنار هم بودن را فراهم مي آورد.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران همواره با نگاهي جامعه محور و مردمي سعي دارد تا از آسيب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهي يکايک آحاد جامعه، مهمترين و اصلي ترين وظيفه خود که همان استقرار نظم و امنيت است را به بهترين شکل به انجام برساند.

نسل جوان و نوجوان ما در چند سال اخير به تدريج با رفتارهاي خطر آفرين و مغاير فلسفه وجودي چهارشنبه آخر سال فاصله گرفته اند که اين نيز به سبب عقلانيت بالا و تعهد به آداب و سنن جوانان و نوجوانان عزيز است.

در نيروي انتظامي به عنوان متوليان نظم و امنيت جامعه برخود مي باليم که پليس چنين شهروندان فهيم و هوشمند و فرهنگ دوستي هستيم و به شما شهروندان م قول مي دهيم که در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهي همانند هميشه، هوشيارانه در کنار شما بوده و با همکاري يکديگرتمام سعي و تلاش خود را مبذول مي داريم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگيري شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها