کد خبر: ۳۰۴۸۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ مدافع کاستاريکايي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: النصر در ليگ عربستان خيلي خوب نتيجه گرفته اما ما در گروه‌مان صدرنشين هستيم.
پرسپوليس در شرايطي يکشنبه شب عازم عربستان شد که اگر موفق به شکست النصر شود تا حد زيادي صعودش به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا مسجل خواهد شد. حتي با نتيجه تساوي هم اين تيم صدرنشن گروه خود خواهد ماند اما شکست مقابل النصر خيلي به نفع پرسپوليس نخواهد بود، مخصوصاً اگر ديدار بنيادکار و لخويا برنده داشته باشد که در آن صورت دور برگشت بازي‌ها براي پرسپوليس بسيار سخت خواهد شد.
مايکل اومانيا در خصوص اين ديدار و مسائل مربوط به آن پاسخگوي سؤالات مختلف شد که مشروح آن در زير مي‌آيد:
ديدار پرسپوليس با النصر مي‌تواند حساس‌ترين بازي اين تيم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا باشد، اينطور نيست؟
بله اين بازي براي همه ما بسيار مهم است. بازي سختي پيش‌رو داريم و براي کل مجموعه پرسپوليس خيلي مهم است که در اين بازي امتياز بگيريم. ما دو بازي قبلي خود در آسيا را برده‌ايم و اگر در بازي برابر النصر هم پيروز شويم شانس زيادي براي صعود از گروه‌مان به عنوان تيم اول خواهيم داشت.
چقدر از حريف عربستاني خود شناخت داريد؟
من فقط از طريق اينترنت اطلاعات جزئي از تيم النصر به دست آورده‌ام.
مي‌داني که النصر مهاجمان بسيار خطرناکي دارد؟
نه هيچ شناختي از مهاجمان اين تيم ندارم. قرار است مربيان، در عربستان النصر را براي ما آناليز کنند.
النصر بر خلاف پرسپوليس در رقابت‌هاي داخلي بسيار موفق بوده و با اختلاف صدرنشين ليگ برتر عربستان است ...
براي ما مهم نيست که النصر چه مقامي در ليگ عربستان دارد. ما به اين فکر مي‌کنيم که در گروه‌مان بهتر از همه تيم‌ها نتيجه گرفته‌ايم و بايد اين راه را ادامه دهيم.
يعني هيچ ترسي از النصر نداريد؟
وقتي در آسيا خوب نتيجه گرفته‌ايم، چرا بايد از تيمي بترسيم؟ درست است که النصر تيم خوبي در عربستان است اما پرسپوليس هم تيم قدرتمندي است و در ليگ قهرمانان آسيا اين را ثابت کرده است. ما به تمام حريفان خود احترام مي‌گذاريم و آنها هم به ما احترام مي‌گذارند.
پرسپوليس در بازي با النصر گابريل و حاتمي را در اختيار ندارد. غيبت آنها مي‌تواند به نفع حريف‌تان باشد؟
گابريل و حاتمي بازيکنان مهمي براي پرسپوليس هستند و غيبت آنها حريفان را خوشحال خواهد کرد اما مصدوميت در فوتبال طبيعي است و تيمي موفق است که به يک يا دو بازيکن وابسته نباشد. ما يک تيم هستيم و براي موفقيت همه به يک اندازه تلاش مي‌کنيم. قرار نيست با 9 نفر به ميدان برويم و قطعاً بازيکنان جانشين خوبي براي گابريل و حاتمي داريم.
بعد از مصدوميت شديد گابريل به ملاقات او نرفتي‌؟
نه، فرصت نکردم به ديدن گابريل بروم. از مصدوميت گابريل خيلي ناراحت شدم و روز شنبه هم با او تماس گرفتم و گفتم که نگران نباشد و خيلي زود اين دوران تمام مي‌شود. مصدوميت هميشه در کمين فوتباليست‌ها و هر ورزشکاري است و نمي‌توان از آن فرار کند. از عربستان که برگرديم حتماً به ديدار گابريل خواهم رفت.
روز شنبه براي دريافت مطالباتت به باشگاه پرسپوليس رفتي. به نظر مي‌رسد از شرايطت در پرسپوليس چندان راضي نيستي...
من براي اينکه مشکلات خود را با مدير باشگاه مطرح کنم به باشگاه رفتم اما به من گفتند که بعد از بازي با النصر مي‌توانم با او صحبت کنم. بعد از بازگشت از عربستان حتماً اين کار را خواهم کرد.
اعضاي تيم پرسپوليس بعد از بازي با النصر به زيارت خانه خدا خواهند رفت، آيا تو دوست داري به مکه بروي؟
دين من با دين شما فرق دارد اما براي همه مسلمانان دنيا احترام زيادي قائل هستم. تمام اعضاي تيم دوست دارند به خانه خدا بروند و من در اين سفر کنار تيم خواهم بود. البته نمي‌دانم در آنجا چه اتفاقي خواهد افتاد و برنامه من چه خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها