کد خبر: ۳۰۴۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
رييس پليس پيشگيري ناجا تعامل صميمي و بي‌نظير پليس و هيئت‌هاي عزاداري را نماد مشاركت مردم و پليس خواند و گفت: امنيت جامعه درگرو عملكرد كلانتري و پاسگاه‌هاست.
به گزارش ايسنا سردار بهرام نوروزي در حاشيه همايش استاني روساي كلانتري و پاسگاه‌هاي فرماندهي انتظامي استان لرستان، با اشاره به حضور گسترده و بي‌نظير مردم در عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) در سالجاري، گفت: با تعامل صميمي با هيئت‌هاي عزاداري و راه‌اندازي همياران پليس، محرم امسال هيچ‌گونه مشكلي در عزاداري نداشتيم.

رييس پليس پيشگيري ناجا همچنين به تحركات فتنه‌گران در سال 88 اشاره كرد و افزود : حماسه 9 دي، يك پيروزي و يك حركت تاريخي است كه از بركات عاشورا بود.

وي با اشاره به كاهش جرائم در ايام محرم افزود :در بعضي از جرائم 50 ، 42 و 35 درصد كاهش داشته‌ايم كه اين بيانگر آن است كه حتي مجرمان در اين ايام، از جرم دست كشيده‌اند.

به گزارش ايسنا، نوروزي با اشاره به بيانات مقام‌معظم‌رهبري در راستاي عملكرد و وظايف نيروي انتظامي از عملكرد مجموعه انتظامي استان لرستان در راستاي تعامل و رسيدگي به مشكلات جانبازان و بازنشستگان تقدير و تشكر كرد.

رييس پليس پيشگيري ناجا توجه به امر مشاوره را ضروري دانست و گفت: از ابتداي امسال تاكنون، در سطح كلانتري و پاسگاه‌هاي انتظامي استان، 225 درصد افزايش پرونده‌هاي ارجاعي به مركز مشاوره در مقايسه با مدت مشابه صورت گرفته است.

نوروزي با اعلام خبر افزايش 51 درصدي پرونده‌هاي منجر به صلح و سازش، بر ضرورت ريشه‌يابي جرائم همراه با تجزيه و تحليل و ارائه راهكارهاي مناسب، تاكيد كرد.

اصلاح هندسي راه‌هاي فرعي به اصلي براي كاهش تصادفات

كلانتري‌ها كوچك شده ناجا هستند

وي با بيان اينكه صبر و خوش اخلاقي و برخورد مناسب با مردم، ما را به اهداف سازماني مي‌رساند، خواستار پيگيري اصلاح هندسي راه‌هاي فرعي به اصلي براي كاهش تصادفات شد.

نوروزي با بيان اينكه كلانتري‌ها يك مينياتور كوچك‌شده نيروي انتظامي هستند، گفت : همه وظايف نيروي انتظامي تقريبا در كلانتري‌ها متجلي‌شده و اين محل‌ها به مامن و محلي براي پناه مردم و رسيدگي به مشكلات آنان است.

 كاهش شكايت از ماموران پليس

ارزيابي مردم از وضعيت امنيت و جامعه، ملاك ارزشي ناجاست

وي تصريح كرد: پليس پيشگيري، يكي از با تعامل‌ترين بخش‌هاي ناجا با دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي است و به همين خاطر از گستردگي زيادي برخوردارست

رييس پليس پيشگيري ناجا اضافه كرد: تمركز به استانداردسازي رفتار پليس، نه تنها ميزان شكايت مردم از ماموران پليس‌راه را كاهش داده بلكه شكايت‌ها هم نرم‌تر شده است.

به گزارش ايسنا، نوروزي با بيان اينكه ملاك ارزشي ناجا، ارزيابي مردم از وضعيت امنيت و جامعه است، گفت: امنيت جامعه در گرو عملكرد كلانتري‌هاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها