کد خبر: ۳۰۴۶۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،بیانیه‌ای که افجه‌ای علیه افشارزاده صادر کرد این باشگاه را ظهر دیروز به هم ریخت و همانطور که انتظار می‌رفت ساعاتی بعد مدیرعامل باشگاه استقلال وارد معرکه شد و حرف‌های تندی علیه افجه‌ای به زبان آورد.

افشارزاده درباره اینکه چه شد افجه‌ای را از کار برکنار کردند توضیحاتی می‌دهد:

ما به دستور وزارت ورزش در حال تنظیم شکایت از او هستیم. متاسفم که آقای افجه‌ای که پیش از این از ما حمایت می‌کردند، در بیانیه‌ خود تعابیری را به کار برده‌اند که همه آن کذب محض است. من از او شکایت خواهم کرد. قرار است وزارت ورزش هم در این‌باره اطلاعیه‌ای صادر کند. آقای نبی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد اما هیچ صحبتی نکرد. همچنین آقای آیت‌اللهی از نایب‌رییسی فدراسیون فوتبال برکنار شد و اعتراضی نکرد. نمی‌دانم چرا افجه‌ای پس از برکناری‌اش این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

افجه‌ای در بیانیه‌اش مدعی شده که باید برای اخراجش نظر همه اعضا لحاظ می‌شده، افشارزاده پاسخ این سوال را اینگونه می‌دهد: «او به دستور وزیر ورزش و جوانان به هیات‌مدیره اضافه شد و به دستور وزیر ورزش هم برکنار شد. مدت‌ها بود که وزارت ورزش و جوانان به من اصرار می‌کرد که او را برکنار کنم، ولی من مقاومت کردم اما دیگر نمی‌توانستم با او ادامه همکاری دهم.»

افشارزاده در واکنش به بیانیه افجه‌ای که گفته بود مشت زدن او به شکم خبرنگاران مضحک است هم این واکنش تند را نشان می‌دهد:

هیکل خودش مضحک است. این اخلاق مرا همه خبرنگاران می‌دانند و به او هم ربطی ندارد. افجه‌ای یک آدم کینه‌ای است. دیدید که نبی را عوض کردند و پشت سرش را هم نگاه نکرد یا هاشمی‌طبا نیز همینطور اما این آقا بعد از برکناری‌اش از سخنگویی باشگاه چه کارهایی انجام می‌دهد.

باخت به نفت تهران

استقلال به نفت باخته است و تا حدودی از کورس فاصله گرفته. افشارزاده واکنشی هم به این ماجرا دارد: «به هر حال فوتبال همین است. ما پیش از این دیدار هشت فینال را پیش‌رو داشتیم که یکی از آنها را واگذار کردیم و حالا هفت فینال دیگر داریم که باید در آنها پیروز شویم. من به منصوریان و دروازه‌بان تیمش تبریک می‌گویم که عملکرد خوبی داشتند.»

بازگشت علی منصور

بنری در ورزشگاه آزادی نصب شد که روی آن نوشته شده بود 70 روز مانده به بازگشت علی منصور. این بنر جو باشگاه استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده است. مدیرعامل باشگاه استقلال از این اقدام به شدت ناراحت است: «من از اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده است اطلاعی ندارم ولی باید این را بگویم که امیر قلعه‌نویی مربی ماست و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود نه به صلاح قلعه‌نویی و نه به صلاح منصوریان است. احترام قلعه‌نویی واجب است و کسی نباید رابطه بین منصوریان و او را به هم بزند. به هیچ عنوان به سرمربیگری برای فصل آینده در استقلال فکر نمی‌کنیم و قلعه‌نویی سرمربی استقلال است. به هیچ عنوان پشت قلعه‌نویی را خالی نمی‌کنم. باشگاه از قلعه‌نویی تا آخر حمایت خواهد کرد و تا روزی که من اینجا هستم، سرمربی استقلال قلعه‌نویی است. من برای منصوریان احترام خاصی قایل هستم اما این کارها بی‌اخلاقی است. نباید در چنین بازی این اتفاقات رخ دهد. من با منصوریان نیز در تیم المپیک کار کرده‌ام اما بی‌اخلاقی در ورزشگاه‌های ما حاکم شده است و از این مسائل زیاد دیده‌ایم. به نظرم چنین پلاکاردی کار هر کسی بوده، بی‌اخلاقی بوده است.»

پیامی برای هواداران

افشارزاده برای آن دسته هوادارانی که برای علی منصور تبلیغ می‌کنند نیز پیامی دارد: «هواداران تصمیم نمی‌گیرند و این هیات‌مدیره و مدیرعامل است که برای باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها