کد خبر: ۳۰۴۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا با درخشش در بازی شنبه شب تیمش برابر ایبار، در جدول برترین گلزنان لالیگا از رقیب پرتغالی خود سبقت گرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جریان پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه ایبار که جایگاه کاتالان‌ها را در صدر جدول رده بندی لالیگا تثبیت کرد، هر دو گل بازی را لیونل مسی به ثمر رساند. او گل نخست خود را در دقیقه 31 و دومین گلش را در دقیقه 55 به ثمر رساند تا شمار گل‌هایش را در این فصل از رقابت‌های لالیگا به 32 گل افزایش دهد و با دو گل بیشتر، بالاتر از اصلی‌‌ترین رقیبش در کسب عنوان پی‌چی‌چی (آقای گل فوتبال اسپانیا) قرار گرفت.

مسی با این دو گل اکنون در حالی به عنوان برترین گلزن لالیگا شناخته می‌شود که در یک مقطع از فصل در اواسط ماه دسامبر، 13 گل از رونالدو کمتر داشت. در واقع آغاز سال 2015 نقطه عطف عملکرد مسی در فصل جاری بوده است، چرا که او در سه ماه سپری شده از سال میلادی جاری، 17 گل در لالیگا به ثمر رسانده است در حالی که رونالدو در همین مدت تنها پنج گل زده است.

مسی نه تنها در کورس کسب عنوان پی‌چی‌چی بلکه در رقابت برای تصاحب کفش طلای اروپا هم پیشتاز است. در رده‌بندی برترین گلزنان لیگ‌های اروپایی در فصل جاری، پس از مسی که اکنون با 64 امتیاز در صدر قرار دارد، کریستیانو رونالدو با 60 امتیاز از 30 گل در رده دوم و اِوگِنی کابائف مهاجم تیم کالف استونی با 36 امتیاز از 36 گل در رده سوم قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها