کد خبر: ۳۰۴۴۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست تيم پرسپوليس مي‌گويد درگيري ميان دو بازيکن اين تيم حل خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، محمود خوردبین درباره درگیری محمدرضا خانزاده و علی علیپور اظهار کرد: امروز به این بازیکن گفتم که فردا تیتر روزنامه‌ها خواهی شد. دوباره همه می‌نویسند خانزاده زد. اما خانزاده به من گفت علیپور درست روی پایی که درد می‌کرد، ضربه زد و همین موضوع باعث عصبانیتم شد. با این حال مشکلی نیست و با هم آشتی می‌کنند و موضوع حل می‌شود.

وی افزود: این درگیری بین دو بازیکن بود و قطعا حل خواهد شد. از رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را بزرگ نکنند.

او درباره جاسم کرار هم گفت:‌ من هم قبلا گفته بودم جاسم کرار اگر بازیکن ما بود، اخراجش می‌کردم. دستش درد نکند که شنیده‌ام امروز یک خبرنگار را در تمرین زده است. باشگاه استقلال با او چه برخوردی کرده است؟ نمی‌توانم وارد مسائل باشگاه استقلال شوم. آنها خودشان مدیر دارند و آقای افشارزاده در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند اما باز هم می‌گویم اگر این بازیکن، بازیکن ما بود، اخراجش می‌کردم. بازیکنی که اینچنین باشد و برای یک تیم سم باشد، نمی‌توانم تحملش کنم.

خوردبین درباره چفیه نینداختن بازیکنان پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: این موضوع را فراموش کردیم. فقط عکس چند شهید را به بازیکنان دادیم که به زمین مسابقه ببرند. شما نمی‌دانید حتی هادی نوروزی و محسن بنگر در رختکن گریه می‌کردند که چرا به خانواده‌شان توهین شده است. هواداران با این بازیکنان چنین رفتارهایی کردند و ما هم فراموش کردیم که چفیه را به بازیکنان بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها