کد خبر: ۳۰۴۴۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
نادر باقري مربي دروازه بانهاي پرسپوليس از اتفاقات رخ داده در مسجد سليمان عصباني است و ميزباني نفتي ها را در حد ليگ برتر نمي داند.
به گزارش پایگاه 598،نادر باقری در گفت و گو با "ورزش سه"، در باره اتفاقات بوجود آمده در مسجد سلیمان گفت: مسوولان برگزاری کاملا دیدند از قبل از بازی تا پایان مسجدسلیمانی ها چه بلایی سر بازیکنان ما آوردند. آنها از حمایت فقط فحاشی را بلد بودند. برای چه باید در طول 90 دقیقه فقط مورد آماج سنگ و دشنام قرار می گرفتیم.

وی ادامه داد: گل اول را در حالی خوردیم که تماشاگران سمت چپ زمین بابک حاتمی را با سنگ مورد تهدید قرار دادند و او نمی توانست سر پست خود قرار بگیرید.

باقری در مورد ادعای مکوندی که اعلام کرده شرایط زمین خوب بود، گفت: آقای مکوندی احتمالا از شوق دیدن پرسپولیس بازی را نمی دید و خیلی خوشحال بود که توانسته پرسپولیس را از نزدیک ببیند.

وی با اعلام نارضایتی از نحوه برگزاری بازی گفت: آقای مکوندی می دانیم شما در این مساله نقش نداشتید آقای تاج اعلام کرده بود نمی گذارد بازی مان به تعویق بیافتد. این سازمان لیگ بود که اجازه نداد بازی ما عقب بیافتد. اما از شما می خواهیم در مورد پرسپولیس حرف نزنید و روی کار خودتان و مربی گری تان تمرکز کنید و در واقعیت زندگی کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها