کد خبر: ۳۰۴۴۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
عليرضا مرزبان سرمربي پديده از بازگشت ميلان يوانوويچ به پديده خبر داد بازيکني که به خاطر مشکلات مالي ايران را ترک کرده بود.
به گزارش پایگاه 598،مرزبان در خصوص شرایط پدیده قبل از بازی با سپاهان با "ورزش سه" صحبت کرد. او در خصوص بازگشت میلان یوانوویچ به پدیده گفت: خودش پیغام داده بود که می خواهد به پدیده برگردد.باید بعد از تعطیلات با همدیگر صحبت کنیم و اگر احساس خوبی نسبت به همدیگر و کار کردن در پدیده پیدا کردیم او به تمرینات برمی گردد.

سرمربی پدیده در رابطه با شرایط تیم قبل از بازی با سپاهان گفت: در حال حاضر شرایط تیم مثبت است و تیم قوی شده بودیم و توانستیم وفاداری بزرگی را به مردم مشهد نشان دهیم . ما با تیم بزرگی بازی داریم که هواداران و شخصیت قهرمانی در آسیا دارد. باید فوتبال با کیفیتی را بازی کنیم و هر دو تیم امتیاز می خواهند . هیچ کس در این فصل از تماشای بازی پدیده ضرر نکرده و در بازی با سپاهان هم خوب بازی می کنیم. وضعیت جدول طوری است که از رده هشتم جدول به پائین تیم ها احساس خطر می کنند.

او درباره مسائل داوری هم گفت:بالاخره روزی پنالتی های ما را می گیرند و به هر حال در این مدت این مساله آسیب های بزرگی به ما زده و باید بگویم برای جامعه داوری احترام زیادی قائل هستم.

او در مورد وضعیت رضا حقیقی هم گفت: ما بعد از تعطیلات جلسه می گذاریم و اگر هر دو طرف به این نتیجه برسیم که او برای تیم وفاداری می کند و می توانیم با مسائل کنار بیاییم او برمی گردد. البته این احساس را باید من داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها