کد خبر: ۳۰۴۴۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
حامد لک که در بازي هاي گذشته تراکتورسازي درخشان ظاهر شده ، اميدوار است که دوباره به تيم ملي دعوت شود.
به گزارش پایگاه 598،حامد لک، دروازه بان 24 ساله تراکتورسازی در بازی های گذشته این تیم در لیگ و آسیا عملکردی موفقیت آمیز داشته است. او در آخرزین بازی مقابل راه آهن دروازه اش را بسته نگه داشت. لک درباره این بازی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی حساسی بود. راه آهن برای فرار از خطر سقوط به زمین آمده بود تا سه امتیاز را بگیرد. ما هم برای ادامه روند رو به رشد خود و باقی ماندن در کورس مدعیان قهرمانی باید سه امتیاز این بازی را می گرفتیم. به همین دلیل بازی حساس دنبال شد و دو تیم در ابتدای بازی احتیاط را در دستور کار قرار دادند. در ادامه توانستیم روی تاکتیک هایی که در تمرینات روی آن کار شده بود سه گل به راه آهن بزنیم و این بازی را ببریم. »

لک در مورد حضور تراکتورسازی در کورس قهرمانی می گوید:« ما سال گذشته اولین قهرمانی تاریخ تراکتورسازی را در جام حذفی کسب کردیم و حالا باید قهرمانی لیگ برتر را به هواداران تراکتورسازی تقدیم کنیم. فعلا که همه چیز فوق العاده است و ما با یک امتیاز اختلاف در رده دوم جدول قرار داریم . به شخصه خیلی امیدوارم که قهرمان شویم. بخصوص اینکه با نفت تهران در تبریز و ورزشگاه خانگی بازی داریم. »

لک که سه سال مداوم به تیم ملی دعوت می شد چند ماهی است که به اردو دعوت نمی شود. او در این باره می گوید:« تصمیم کی روش را می پذیرم و به آن احترام می گذارم. تمام تمرکزم را روی بازگشت به تیم ملی گذاشته ام و امیدوارم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم. هدفم بازگشت به تیم ملی است و خوشحال می شوم که بتوانم نظر کی روش را جلب کنم. هر چند اگر دعوت هم نشوم به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها