کد خبر: ۳۰۴۴۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
ميثم بائو بازيکن استقلال خوزستان بعد از مدت ها گل زد و در برد تيمش برابر صبا سهيم بود.
به گزارش پایگاه 598،بائو بعد از این برد در خصوص شرایط ماندن استقلال خوزستان در لیگ و بازی با صبا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

بچه ها فداکاری کردند
در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حتی یک گل هم زدیم که داور آفساید اعلام کردولی فکر کنم گل درست بود.ما موقعیت های زیادی داشتیم و واقعا در بچه ها یدر این بازی دوندگی بالایی در زمین داشتند و بعد از بازی با پدیده هم گفته بودم اگر بچه ها همینوط بدوند می توانیم صبا را شکست بدهیم.بالاخره ما هم روی اتفاقات عجیب گل خورده بودیم اما آقای ویسی از لحاظ تاکتیکی و روحی تمام مسائل را به بچه ها گفته بودندو در چند بازی قبلی ندیده بودم که بازیکنان در زمین برای همدیگر بدوند و فداکاری کنند اما در یکی ، دو بازی گذشته بچه ها برای همدیگر دویدند و فداکاری کردند. به این تین خیلی امیدوار شدم.

برای این بازی استرس داشتیم
این 3 امتیاز برای ما خیلی حیاتی بود و اقعا برای ایم بازی استرس داشتیم و می خواستیم هواداران را خوشحال کنیم.50، 60 نفری هستند که در تمام بازی های می آیند و از آنها ممنونم البته ما طرفدار زیاد داریم که چون خوب نتیجه نگرفتیم زیاد نمی آیند. فاصله امتیازی خیلی کم است و از پدیده به پائین تمام تیم احساس خطر می کنند اما مطمئن باشید که می توانیم در لیگ بمانیم و این پتانسیل را داریم.

اهل چاپلوسی نیستم
این تیم پتانسیل لازم را دارد و از لحاظ مدیریتی هم کاملا حمایت می شویم. من اهل چاپلوسی نیستم و قبل از بازی حقوق ماه بعد را ریختند و بچه ها روحیه گرفتند و ما هم با این برد جبران کردیم.

این گل را به همسر و دو دخترم تقدیم می کنم
این گل را به همسر و دو دخترم تقدیم می کنم. خیلی وقت بود گل نزده بودم و انگار طلسمم شکست. بچه ها هم خیلی زحمت کشیدند و توانستیم در ضد حملات دروازه را باز کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها