کد خبر: ۳۰۴۳۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
بهروز مکوندي سرمربي نفت‌مسجدسليمان در واکنش به مصاحبه هاي تند بازيکنان پرسپوليس مي‌ گويد پرتاب سنگ و رفتاري از اين دست منحصر به هواداران مسجدسليمان نيست.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جوان نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره چگونگی بازگشت به بازی پس از عقب افتادگی 2 بر صفر با یک یار کمتر توضیح داد:

خودمان را جمع کردیم
نیمه اول برخلاف بازی های قبلی اصلا شرایط خوبی نداشتیم و پرسپولیسی ها خیلی بهتر از ما بازی کردند. آنها علاوه بر دو گل باید بیشتر از این ها به ما گل می‌ زدند اما قبل از اینکه نیمه به پایان برسد یکی از گل ها را جبران کردیم که کار مهمی بود. بین دو نیمه با بچه ها صحبت کردم و آنها در نیمه دوم خیلی خوب تر شدند و با وجود یک یار کمتر بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و در نهایت به لطف خدا گل تساوی را زدیم.

پرسپولیس می‌ خواست بازی را کنترل کند
فکر می‌ کنم پرسپولیس به خاطر اینکه بازی سنگینی در لیگ قهرمانان آسیا دارد، می‌ خواست نیمه دوم را کنترل کند. آنها در نیمه دوم آرام تر شدند اما بچه های من با تلاش و زحمت به هر حال بازی را مساوی کردند. البته در کل از عملکرد تیمم راضی نیستم اما یک امتیاز بد هم نبود.

سنگ زدن به دهداری
من کتمان نمی‌ کنم که اتفاقات خوبی در این بازی رخ نداد اما در پاسخ به دوستانی که مدام به جو مسجدسلیمان اشاره می‌ کنند فقط به این نکته بسنده می‌ کنم که آیا اتفاقات روز پنجشنبه منحصر به ورزشگاه ماست یا در شهرهای دیگر هم رخ می‌ دهد؟ آیا در همین ورزشگاه آزادی فحاشی صورت نمی‌ گیرد یا ترقه نمی‌زنند؟ آیا مرحوم دهداری در همین ورزشگاه سنگ و برف نخورد؟ بله یک عده حرکات ناشایستی انجام می‌دهند اما بخاطر 100 نفر که نباید ده هزار نفر را تماشاگرنما خطاب کرد؟

به شهرمان توهین کردند
متاسفانه برخی از الفاظی که بعد از بازی در مصاحبه ها استفاده شد، ناپسند بود. بله، بی احترامی و رفتار غیرورزشی چیز خوبی نیست اما بی احترامی به یک قوم و یک شهر بدتر است. ما نباید به خاطر چند نفر کاری کنیم که آدم های زیادی برنجند.

فقط یک نفر سمت فغانی آمد
داستان هجوم به فغانی آنطور که راجع به آن حرف می‌ زنند، نبود. من آخر بازی رفتم سمت فغانی تا به او خسته نباشید بگویم که یک نفر آمده بود به او اعتراض کند اما من طبق وظیفه این فرد را دور کردم. به هر حال ایشان هم تلاش کرد بهترین کار را انجام بدهد.

نباید ما را محروم کنند
اینکه به خاطر چند نفر همه شهر را محروم کنند، روش خوبی نیست و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها