کد خبر: ۳۰۴۳۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
کارلوس ته‌وز، مهاجم يوونتوس عنوان کرد که قدردان زندگي خوبي است که به واسطه فوتبال به دست آورده زيرا در جايي بزرگ شده که قتل و مواد مخدر در آن بيداد مي‌کند.
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم یوونتوس در بوینس آیرس و در محله فوئرته آپاچه بزرگ شده است. بهترین دوست او در کودکی، داریو کورونل بود که در نظر استعدادیاب‌ها و مربیان، بازیکن بهتری نسبت به ته‌وز بوده است. با این حال، او وارد باندهای مواد مخدر شده و در سن 17 سالگی، برای اینکه توسط پلیس دستگیر نشود، خودکشی کرده است. ته‌وز، در چنین فضایی رشد کرد و به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شد.

او درباره کودکی اش گفت:" دوران کودکی خیلی سختی داشتم. در جایی زندگی می‌کردم که مواد مخدر و قتل، بخشی از زندگی روزمره مردم بود. تجربه های متفاوتی داشتیم، حتی وقتی خیلی کوچک بودیم و این بدین معناست که زود بزرگ می‌شدیم. فکر می‌کنم این به هر کسی این اجازه را می‌دهد که راه خود را انتخاب کند و نه راهی که دیگران می‌خواهند تو در آن باشی و من هم راه خودم را رفتم.

 هیچگاه به مواد مخدر و قتل علاقه ای نداشتم و خوشبختانه موفق شدم تصمیم درستی بگیرم. هر کسی تصمیم می‌گیرد که چه کاره شود. داریو همه چیز برای موفق شدن را داشت ولی او راه متفاوتی را انتخاب کرد –راه خلاف و موادمخدر- و حالا این راه باعث شد که او دیگر در کنار ما نباشد. او شاید بهترین دوست من بوده و هست. 24 ساعت شبانه روز با هم بودیم، حتی وقتی در باشگاه‌های مختلفی بازی می‌کردیم ولی همیشه با هم بودیم. ولی واقعا معتقدم که هر کسی راه خودش را انتخاب می‌کند و این ربطی به شانس ندارد. او قصد داشت راه آسان تر را انتخاب کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها