کد خبر: ۳۰۴۳۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
گلر ملي‌پوش نفت‌تهران مي‌ گويد بعد از پشتک زدن حسابي مورد لطف هواداران استقلال قرار گرفته است.
به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند در مورد پیروزی مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بعد خدا را شکر توانستیم در این دیدار که حکم 6 امتیاز را داشت و بسیار سخت بود را ببریم و درصدر بمانیم. استقلال هم تماشاچیان زیادی داشت و این قضیه کار ما را سخت تر کرده بود. ما یک پنالتی خراب کردیم اما بعدش پادووانی از موقعیتش استفاده کرد و پیروز شدیم.

او در مورد غلبه منصوریان بر قلعه‌نویی ادامه داد: به هرحال هر دوی این ها از مربیان بزرگ ایران هستند. آنها بسیار کاربلد هستند. علی آقا منصوریان قبل بازی همه نکات را به ما گوشزد کرده بود. به این برد خیلی نیاز داشتیم. منصوریان آنقدر استقلال را دوست دارد که بازیکنان این تیم را همانند فرزندان خود میداند. همانطور که مشاهده کردید زمانی که صادقی مصدوم شد منصوریان خیلی ناراحت بود و زودتر از همه بالای سر او حاضر شد.

گلر نفت در مورد پشتک هایی که بعد از گل زد و شعارهایی که هواداران استقلال علیه اش دادند نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا استقلالی ها هر چه از ذهنشان درآمد به من گفتند هر بازیکنی دوست دارد بعد از گل تیمش خوشحالی کند. تماشاچیان هم برای من سنگ تمام گذاشتند. تازه اول راه من است و این امکان وجود دارد در آینده فحش های بدتر از این هم بشنوم. به هر حال من یک بازیکن حرفه ای هستم و تماشاچیان باید درکم کنند. در بازی جام‌حذفی با پدیده هم چنین بلایی سرم آوردند اما نه به این شدت.

این بازیکن در مورد بیست و یک هفته نباختن گفت: خدا را شکر می‌ کنم که بعد از مدت ها رکورد سایپایی ها در زمان آقای دایی را شکستیم. البته با بازی های جام‌حذفی 24، 25 بازی است که نباخته ایم. امیدوارم تا روز آخر و روز قهرمانی همین طور به نباخته ادامه دهیم.

او در مورد اینکه آیا نفت را مدعی اصلی قهرمانی می‌ داند یا خیر گفت: هنوز خیلی زود است در این مورد صحبت کنم چون امتیازها به همدیگر نزدیک است. تراکتورسازی پا به پای ما می‌ آید. ما کار خودمان را می‌ کنیم هنوز بازی های سخت مان مانده است.

بیرانوند که در بازی با استقلال نهمین کلین شیتش را به دست آورد در مورد اینکه اواسط بازی حالش به هم خورد افزود: اصلا نمی‌ دانم چرا حالم خراب شد. البته سرما هم خورده ام ولی الان سرحالم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها