کد خبر: ۳۰۴۳۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
قدرت تجاري سازي و شبکه اجتماعي مخاطبان مهمترين دلايل علاقه شرکت فروشگاههاي زنجيره اي رفاه به خريد باشگاه پرسپوليس است.
به گزارش پایگاه 598،فرشید گلزاده مدیرعامل شرکت رفاه در گفت و گوی اختصاصی با "ورزش سه" با بیان اینکه برخی خبرها مبنی بر توافق انجام شده نسبت به واگذاری باشگاه به این شرکت صحت ندارد و شرکت رفاه به عنوان یک مجموعه خصوصی در شرایط کاملا یکسان با دیگر متقاضیان، در حال بررسی و طراحی طرح تجاری جهت خرید این باشگاه است و در صورت حصول نتیجه، در مزایده سوم خرید باشگاه شرکت خواهد کرد.

وی همچنین دلایل این تصمیم را این گونه توضیح داد که شرکت رفاه به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین شبکه فروش فروشگاهی در کشور، بیشترین توان تجاری سازی باشگاه و برند آن را در اختیار دارد.

به گفته وی، در صورت خرید سهام پرسپولیس، این شرکت می تواند در کمترین زمان ممکن ضمن بهره گیری از شبکه گسترده تولید کنندگان خود، محصولات برند پرسپولیس را با مناسبترین قیمت و کیفیتی مطلوب به دست هواداران پرسپولیس برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها