کد خبر: ۳۰۴۲۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران گفت: «قلعه نویی به من لطف دارد اما من به عنوان بازیکن نفت، سعی کردم هر چه در توان دارم، برای پیروزی تیمم بگذارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، علیرضا بیرانوند با چند عکس‌العمل استثنایی، نقش غیرقابل انکاری در پیروزی تیمش مقابل استقلال داشت.

 

* فکر می‌کردی مقابل تماشاگران استقلال بتوانید 3 امتیاز را از استقلال بگیرید؟

- بله، ما بازی 6 امتیازی را از استقلال بردیم. بازیکنان نفت واقعاً خوب و بی‌نظیر هستند. در نیمه اول بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم تیم ما بهتر بود و به حق خودش هم رسید. در واقع در نیمه دوم خوب از فرصت‌هایمان استفاده کردیم و تا ثانیه آخر برای پیروزی‌مان دویدیم و جنگیدیم تا به پیروزی برسیم.

 

* استقلال مقابل هوادارانش بازی می‌کرد.

- ما فقط برای برد و کسب 3 امتیاز رودرروی استقلال قرار گرفته بودیم. ما با ورزشگاه آزادی هم یک‌جورهایی انس گرفته‌ایم چون در این زمین بازی‌های آسیایی‌مان را برگزار می‌کنیم و فکر می‌کنیم ورزشگاه آزادی مال خودمان است.

 

* قلعه نویی تو را یکی از عوامل پیروزی نفت دانسته!

- قلعه نویی به من لطف دارد اما من به عنوان بازیکن نفت، سعی کردم هر چه در توان دارم، برای پیروزی تیمم بگذارم.

 

* چند تک به تک هم از مهاجمان استقلال گرفتی!

- ما یک مربی خوب دروازه‌بانی به نام آقای محسن سیدی داریم که واقعاً عالی با ما کار می‌کند. آقامحسن کارش واقعاً خیلی درست است.

 

* در مورد عملکرد فروزان به عنوان دروازه‌بان استقلال چه نظری داری؟

- محسن درون دروازه استقلال خوب کار کرد و یک پنالتی را هم از بازیکن ما گرفت.

 

* با شکست دادن استقلال، چقدر به قهرمانی امیدوار شدید؟

- هنوز زود است که خودمان را قهرمان بدانیم و دو، سه امتیاز اختلاف چیزی نیست که قابل جبران نباشد.

 

* بعد از آن پشتک و وارو، تماشاگران استقلال تو را مورد لطف قرار دادند!

- واقعاً انتظار فحاشی نداشتم و خیلی ناراحت شدم که عده‌ای هر چه از دهان‌شان درآمد، نثار من کردند. علی منصوریان بعد از بازی خیلی دلداری‌ام داد و گفت که هنوز راه طولانی‌‌ای را در پیش داری. البته این اولین بار نبود که برایم اتفاق می‌افتاد. مثلاً در بازی با پدیده در مشهد در جام حذفی هم خیلی از این مسائل شنیده بودم و تقریباً فحش خوردن برایم عادی شده!

 

* خب چرا پشتک زدی؟

- من در اواسط نیمه دوم پشتک زدم، نمی‌دانم شاید چون می‌خواستم بدن و روحیه‌ام را آماده نگه دارم. من واقعاً منظوری نداشتم و الان هم با حاشیه‌ها کاری ندارم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها