کد خبر: ۳۰۴۲۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
مديرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل برنامه‌هاي آموزشي پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخر سال به مدارس، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اسفنديار چهاربند مديرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برنامه‌هاي اين اداره کل براي پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: آگاهي‌ها و هشدارهاي لازم را به عوامل اجرايي مدارس داديم که از طريق توصيه، برگزاري جلسات انجمن اوليا و مربيان و کارهاي پيشگيرانه شاهد وقايع ناگوار در آستانه سال نو براي دانش‌آموزان و خانواده‌هاي آنها نباشيم.

وي با بيان اينکه حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به سال‌هاي گذشته کمتر شده است، افزود: اميدواريم امسال هيچ حادثه‌اي که ناشي از بي‌توجهي يا کم‌توجهي به اين هشدارها باشد، نداشته باشيم.

چهاربند با بيان اينکه بخشنامه‌اي در اين خصوص حدود يک ماه پيش به مدارس تهران ابلاغ شده است، گفت: در اين بخشنامه نکاتي براي پيشگيري از چنين حوادثي براي دانش‌آموزان و خانواده‌هايشان ارائه شده است.

وي در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: هماهنگي‌هاي لازم با نيروهاي انتظامي انجام شده است تا با عواملي که به هر حال سعي مي‌کنند به دلايل سودجويي و فروش يک سري مواد آتش‌زا و خطرناک را به دانش‌آموزان بفروشند، مقابله شود و از ورود اين قبيل مواد و ابزار نامناسب به مدارس جلوگيري کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها