کد خبر: ۳۰۴۲۱
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ مردم در 9 دي خواهان مجازات عوامل فتنه و خانه نشين شدن خواص بي بصيرت بودند.
محمد کرمي راد، نماينده کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري مبني بر لزوم توجه به عمق شعارهاي 9 دي گفت:‌ رسانه ملي در عملياتي شدن منويات رهبري در اين باره بسيار پر رنگ است چراكه اين رسانه مي تواند با شناساندن صره از ناصره به مردم ، خواص بي بصيرت و برخي از مسئولان فريب خورده را خانه نشين كند.

عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به دستاوردهاي حماسه بزرگ 9 دي افزود:‌ 9 دي 1388 يکي از مهم ترين فرازهاي تاريخي دوران انقلاب بشمار مي آيد چراكه در آن روز مردم با قاطعيت خواهان مجازات فتنه گران و خانه نشين شدن خواص بي بصيرت شدند.

وي در ادامه با بيان اينکه براي به تحقق رسيدن شعارهاي مردم در 9 دي نقش خواص با بصيرت بايد پررنگ تر شود، گفت:‌ حضور خواص با بصيرت در بدنه نظام و جامعه باعث مي شود تا بي بصيرتان مشخص شوند و مردم براي آنها تصميم گيري کنند.

نماينده مردم کرمانشاه گفت: هيچگاه نبايد اين شور توأم با بصيرت و درک مردم ايران اسلامي در رابطه با حماسه بزرگ 9 دي کم رنگ شود و اين وظيفه نمايندگان مردم در خانه ملت را سنگين تر مي کند.

محمد کرمي راد، در خاتمه با اشاره به نقش مهم و تاثيرگذار نمايندگان مجلس در خصوص تحقق بخشيدن به شعارهاي مردم افزود: کساني که جزء برگزيدگان مردم در خانه ملت هستند، نقش بسيار مهم و تاثيرگذاري در اجرايي شدن شعارهاي مردم در حماسه 9 دي دارند و نمايندگان مي توانند در شناساندن بي بصيرتان و دفاع از حقوق مردم بسيار تاثيرگذار باشند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها