کد خبر: ۳۰۴۱۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
عصر ايران/ سازمان خصوصي سازي از فعاليت هايي خبر مي دهد که تلاش به جلوگيري از واگذاري دارند. فعاليت هايي که به نظر مي رسد، بايد با قدرت 3 وزير دولت کنترل شوند. فعاليت هايي که شنيده ها نشان مي دهد مربوط به افراد مشهور سرخابي هاست. عصرايران در روزهاي آينده به اين مساله بيشتر خواهد پرداخت.
خريداران پرسپوليس و استقلال را چه کساني تاييد مي کنند؟ اين سوالي است که در چند روز اخير بيشتر شنيده مي شود. شايعات در مورد جلوگيري از واگذاري سرخابي ها بيشتر شده . رييس سازمان خصوصي سازي و معاون وزير ورزش ، در مصاحبه هايي جداگانه تلويحا اشاره کرده اند که عده اي جلوي واگذاري را مي گيرند. اين مساله سبب شده که اعضاي کارگروه واگذار کننده پرسپوليس و استقلال بيشتر مورد سوال قرار بگيرند.اين که چه کساني در اين تصميم گيري سهم دارند و چطور کارهايشان را انجام مي دهند.
يک منبع آگاه در دولت در پاسخ به اين سوال از حضور 3 وزير در تيم واگذار کننده خبر مي دهد:« 3وزير ، يک نماينده مجلس و نماينده چند ارگان ديگر در اين تيم حضور دارند. » وزرا و نمايندگاني که هر کدام به دليلي خاص به اين تيم اضافه شده اند:« به غير از سازمان خصوصي سازي که متولي است ، وزير دادگستري، وزير اقتصاد و وزير ورزش 3 عضو بلندپايه دولت هستند ، شوراي رقابت يک عضو در اين تيم حضور دارد ، يک نماينده از مجلس و ...»
حالا سازمان خصوصي سازي از فعاليت هايي خبر مي دهد که تلاش به جلوگيري از واگذاري دارند. فعاليت هايي که به نظر مي رسد، بايد با قدرت 3 وزير دولت کنترل شوند. فعاليت هايي که شنيده ها نشان مي دهد مربوط به افراد مشهور سرخابي هاست. عصرايران در روزهاي آينده به اين مساله بيشتر خواهد پرداخت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها