کد خبر: ۳۰۴۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۰

ببه گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه؛ نشست معاونین تبلیغ و آموزش های کاربردی شهرستان های استان تهران در محل مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید بابا دایی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان تهران  در این نشست به تبیین اهمیت مساله تبلیغ و نیاز مبلغان به توانایی در امور مشاوره ای پرداخت.

وی گفت: به منظور افزایش بهره وری علمی و عملی حوزه های علمیه در بخش های مختلف، مقدمات اجرای طرح آموزش فنون مشاوره در مدارس علمیه استان تهران انجام شده است؛ امیدواریم از ماه آینده این طرح در مدارس علمیه استان تهران به مرحله اجرا رسد تا از این رهگذار، طلاب و مبلغان تهرانی در انجام فعالیت های تبلیغی و مذهبی خود توفیقات بیشتری حاصل نمایند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مزدجو مدیر اعزام معاونت تبلیغ ضمن تقدیر از فعالیت های معاونین و پاسخ به سوالات آنها گفت: نظارت بر امور تبلیغی، بررسی ضرورت های موجود در جامعه از امور لازم در پیشبرد مسائل تبلیغی است.

وی با تاکید بر پیگیری مستمر فعالیت های تبلیغی مبلغان در شهرستان ها و شناسایی مناطق تبلیغی خواستار ایجاد تحول جدی در زمینه ارائه آموزه های دینی به مخاطبان در سطوح مختلف شد.

 مدیر اعزام معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران، حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش را از مهم ترین برنامه های این معاونت عنوان کرد وافزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی  و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور روحانیون در بین دانش آموزان به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه موقعیت فرهنگی استان تهران اقتضای ورود مبلغ موفق با انگیزه را می طلبد گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با مسئولین ذی ربط مبلغینی می توانند در استان تهران مشغول به فعالیت شوند که انگیزه بالایی در امر تبلیغ داشته و یا به این امر به چشم جهاد فرهنگی نگاه کنند.

در این جلسه که به منظور هماهنگی امور تبلیغی استان و  ارزیابی  عملکرد تبلیغی ایام محرم برگزار شد، معاونین تبلیغ شهرستان های اسلام شهر، پاکدشت، شهریار، شمیرانات، دماوند ،رباط کریم، ورامین و ری به بیان وضعیت تبلیغی شهرستان و برنامه های خود و مشکلات موجود و گزارش ایام تبلیغی محرم 1390 پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها