کد خبر: ۳۰۳۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: «وقتی امثال داریوش مصطفوی، علی پروین و ناصر نوآموز و خیلی های دیگر در مجمع حضور ندارند، دلیلی ندارد این مجمع را موجه بدانیم.»

به گزارش پایگاه 598، داریوش مصطفوی درباره میزبانی کشور امارات در جام ملت‌های آسیا 2019 اظهار داشت: «مساله میزبانی جام ملت‌های‌آسیا بعد از انقلاب گریبان فوتبال ایران را گرفته و دلایل زیادی برای از دست رفتن این میزبانی در سال‌های متوالی وجود دارد.»

 

وی ادامه داد: «در بحث فدراسیون، باید بگویم کم‌کاری‌های زیادی در این خصوص انجام شده است. شما به امکانات کشورهای دیگر نگاه کنید. کشورهایی مثل ژاپن و کره جنوبی و حتی امارات، قطر و کویت امکاناتی بسیار خوبی دارند و کشور ما از نظر زیرساخت در بین کشورهای درجه 5 آسیا قرار دارد. باور کنید هنگ کنگ، اندونزی،‌ سنگاپور و مالزی هم از ما جلوترند. متاسفانه مملکت ما دریای امکانات است اما امکانات فوتبالمان حرفه‌ای نیست. شما به هتل ها،‌فرودگاه ها، ‌تاسیسات فیزیکی فوتبال نگاه کنید. این ها همه سراسر ایراد است. از سوی دیگر مشکلات عدم ورود بانوان به ورزشگاه ها و حق پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ هم داستان ساز شده است.»

 

رییس اسبق فدراسیون فوتبال همچنین گفت: «در بحث امکانات نمی توان به کفاشیان ایراد گرفت اما ایرادی که به او وارد است،‌ این است که چرا از یکسال پیش می گفت شانس ایران برای دریافت میزبانی زیاد است. او با همین حرف ها مجمع و اهالی فوتبال را گول زد و اجازه نداد کاری برای برکناری اش انجام دهند. او نباید حقیقت را از مردم کتمان می کرد. به عبارت بهتر می توان گفت نگرفتن میزبانی جام ملت های آسیا با وجود قول های کاذب کفاشیان،‌ یک بی عرضگی برای دولت های قبل محسوب می شود.»

 

مصطفوی درباره کسب کرسی نایب رییسی AFC توسط کفاشیان تاکید کرد:‌ «این کرسی را ما چطور به دست آورده ایم؟ رفته ایم بین چند کشور عقب افتاده تنها کاندیدا شده ایم و قطعا سودی به حال فوتبال ایران ندارد. مطمئن باشید نفوذ کشورهای دیگر اجازه نمی دهد کفاشیان کاری انجام دهد.»

 

وی افزود: «متاسفانه کفاشیان برای این فوتبال کار خاصی نکرده است. مجمع فدراسیون هم همه دست چین شده هستند. این مجمع از نظر من مترسکی بیش نیست. وقتی امثال داریوش مصطفوی، علی پروین و ناصر نوآموز و خیلی های دیگر در مجمع حضور ندارند، دلیلی ندارد این مجمع را موجه بدانیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها