کد خبر: ۳۰۳۸۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تاکسی از اهواز به مسجد سلیمان رفت و با حضور در هتل محل اقامت این تیم به میان هواداران رفت و به دردودل‌های آنها گوش داد.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش به اردوی این تیم در شهر مسجد سلیمان رسید.

 

* هتل دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان تنها هتل این شهر است که درست وسط حیاط دانشگاه آزاد قرار دارد.

 

* شمار زیادی از هواداران پرسپولیس مقابل هتل دانشگاه آزاد تجمع کردند و خواهان گرفتن عکس و امضا از سرخپوشان هستند.

 

* با توجه به حضور پرسپولیس در این هتل ورود و خروج اتومبیل‌های متفرقه به داخل دانشگاه به سختی صورت می‌گیرد.

 

* در حالیکه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل دانشگاه آزاد شهر مسجد سلیمان حضور دارند عده زیادی از هواداران این تیم و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد با تجمع مقابل محل اقامت پرسپولیسی‌ها با بازیکنان و مربیان این تیم عکس یادگاری گرفتند.

 

* بر در ورودی محل اقامت پرسپولیسی‌ها دو بنر نصب شده که روی یکی از آنها حمید درخشان را اسطوره فوتبال معرفی کرده و بر روی بنر دیگر که خیر مقدمی به پرسپولیسی‌ها که محبوبترین و پرطرفدارترین تیم آسیا خوانده شده بود گفتند.

 

* در سطح شهر مسجد سلیمان با نصب بنرهایی از هواداران خواسته شده تا برای حمایت از تیم نفت مسجد سلیمان امروز در استادیوم شهید بهنام محمدی حاضر شوند.

 

* هوای مسجد سلیمان گرم است که این مسئله باعث تعجب سرخپوشان شده است.

 

* شماری از هواداران موفق شدند داخل لابی هتل بیایند و با بازیکنان عکس و امضا بگیرند.

 

* هواداران تیم پرسپولیس با تجمع مقابل محل اقامت سرخپوشان با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفتند، از طرف دیگر با ورود نژاد‌فلاح به هتل او به میان هواداران پرسپولیس رفت و به سوالات آنان پاسخ داد.

 

* به محض ورود نژادفلاح به فرودگاه اهواز شریف حسینی نماینده مجلس به استقبال نژادفلاح رفت. حسینی هر چقدر اصرار کرد نژادفلاح با اتومبیل شخصی او به مسجد سلیمان نرفت و قائم مقام باشگاه پرسپولیس ترجیح داد با تاکسی، خودش را مسجد سلیمان برساند.

 

* با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ساعت 14:30 برگزار می‌شود بازیکنان ناهار و صبحانه را با هم یکی کردند و ساعت 11 به غذا خوری هتل رفتند.


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها