کد خبر: ۳۰۳۶۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل نفت‌تهران ادعا مي‌ کند که وقتي يک باشگاه براي انتخاب داور يک بازي براي دپارتمان داوري تعيين و تکليف مي‌ کند و با اين تصميم موافقت مي‌ شود، باعث مي‌ شود که شائبه هايي در مورد بازي به وجود بيايد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها پیش از انتخاب داور بازی این تیم با نفت‌تهران از کمیته داوران درخواست کرده بودند که زرگر یا احمد صالحی داور بازیشان شود که ابتدا این درخواست ازطرف کمیته داوران مورد مخالفت قرار گرفت اما در نهایت زرگر به عنوان داور این بازی انتخاب شد. اتفاقی که می‌ تواند پیش از بازی حساس فردا حواشی زیادی برای این نبرد صدرجدولی ها به وجود بیاورد. گفت‌وگوی ورزش سه با منصور قنبرزاده در مورد داوری بازی با استقلال را در زیر می‌ خوانید:

باشگاه نمی‌ تواند برای کمیته داوران تعیین تکلیف کند
از نظر من یک باشگاه مثل استقلال نمی‌ تواند برای کمیته داوران تعیین تکلیف کند و دپارتمان داوری باید به صورت مستقل در مورد داور بازی نظر بدهد. من فکر می‌ کنم این موضوع قطعا می‌ تواند شائبه های زیادی به وجود بیاورد و ما نسبت به این موضوع اعتراض داریم.

من جای کمیته داوران بودم این داور را انتخاب نمی‌ کردم
من اگر جای کمیته داوران بودم هرگز این دو داوری که استقلالی ها برای بازیشان پیشنهاد داده بودن را به عنوان داور بازی انتخاب نمی‌ کردم. به هر حال حضور آنها به خودی خود می‌ تواند شائبه هایی در بازی به وجود بیاورد.

امروز یا فردا اعتراض می‌ کنیم
واقعیت این است که من خودم از این مساله خبر نداشتم و حالا که این موضوع را می‌ دانم حتما ظرف امروز یا فردا به کمیته داوران اعتراض می‌ کنیم. واقعا اتفاقی که برای داور این بازی افتاده برای ما قابل هضم نیست و مطمئن باشید ما نسبت به این ماجرا اعتراض می‌ کنیم.

ازکمیته داوران می‌ خواهیم ناظر ویژه برای بازی تعیین کنند
از کمیته داوران می‌ خواهم که برای این بازی ناظر ویژه تعیین کنند تا مشکلی پیش نیاید. البته ما از سازمان لیگ هم همین درخواست را داریم که ناظر بازی هم نظارت ویژه برای بازی داشته باشد تا به این شایعات در طول 90 دقیقه دامن زده نشود.

نسبت به عدالت زرگر ذره ای شک نداریم
ما اصلا نسبت به قضاوت زرگر و اینکه احتمال داشته باشد ایشان در بازی خطایی عمدی انجام بدهد، شک نداریم. آقای زرگر از داوران بسیار خوب ماست که مطمئن هستیم فردا هم بهترین عملکردش را در بازی با ما انجام می‌ دهد. اما ما با شکل انتخاب شان مشکل داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها