کد خبر: ۳۰۳۵۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
دروازه‌بان تيم فوتبال سپاهان گفت: من هر هفته براي بازي کردن آماده هستم و اين موضوع که چه کسي درون دروازه بايستد را سرمربي تيم تشخيص مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، شهاب گردان با بیان این که در روزی که خوب بازی نکردیم موقعیت‌های خوبی داشتیم، اظهار کرد: اگر موقعیت هایمان در بازی با ملوان تبدیل به گل می‌شد جریان خیلی متفاوت بود.

وی با بیان این که شرایط خوب نیست و سپاهان امتیاز‌های زیادی را از دست داده است، افزود: باید حتما در هفته‌های آینده بردهای متوالی و پشت سر هم کسب کنیم تا امتیازهایی را که از دست داده‌ایم، جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان با شکست هفته گذشته خود هنوز در کورس قهرمانی است، گفت: البته. اختلاف ما با صدر جدول 4 امتیاز است و آن قدر نیست که نشود اختلاف امتیازی با صدر جدول را جبران کرد و هنوز هشت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است که فکر می‌کنم جبران کردن 4 امتیاز خیلی سخت نباشد. حریفان ما بازی‌های سختی مقابل یکدیگر دارند که به نظرم می‌توان این 4 امتیاز را جبران کرد.

گردان با بیان این که آیا در بازی آینده سنگربان سپاهان خواهد بود، تصریح‌ کرد: هر هفته برای بازی کردن آماده هستم و این موضوع را سرمربی تیم تشخیص می‌دهد. رقابت سالمی در سپاهان وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها