کد خبر: ۳۰۳۵۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما با توجه به اینکه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باید از خستگی آنها استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه 598، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم قابلی است که از لحاظ پتانسیل بسیار قدرتمند در مسابقات ظاهر می‌شود اما ما فردا یک نقطه مثبت داریم و ‌آن هم خستگی این تیم است و این خستگی باعث می‌شود تا ما به سمت پیروزی برویم.

وی ادامه داد: ما باید امتیاز کامل بازی را بگیریم البته نگاه نمی‌کنیم که تیم شانزدهم جدول هستیم بلکه به این نگاه می‌کنیم که از امروز باید با 6 تیمی که در پایین جدول حضور دارند رقابت دهیم، خوشبختانه راه‌آهن پتانسیل نیروی فیزیکی خوبی دارد و با مدیریت علیرضا رحیمی هم می‌توانیم به ‌آینده امیدوار باشیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: باید با داشته‌هایمان بسازیم ما 15، 16 بازیکن داریم که 11 نفرشان مدافع هستند و 2 نفر مهاجم و حالا باید در تیم بالانس به وجود بیاوریم و در این مقطع دلگرمی من این است که بازیکنان با جان و دل تمرین می‌کنند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه در این زمان ریسک کرده که هدایت این تیم را بر عهده گرفته، یادآور شد: من به این مسئله نگاه نمی‌کنم که تاکنون یک برد و یک باخت داشته‌ایم شکست‌های راه‌آهن را بر گردن می‌گیرم زیرا تیم را از هم اکنون بر عهده گرفتم. در 20 روز نمی‌توان کار تاکتیکی انجام داد و امیدوارم در آینده از فوتبال راه‌آهن لذت ببرید.

وی یادآور شد: من در زمان گذشته وقتی در بانک ملی حضور داشتم تمرینات راه‌آهن را نگاه می‌‌کردم و لذت می‌بردم من همان شخص هستم و اعتباری ندارم، دلم می‌خواهد به راه‌آهن کمک کنم و امیدواریم که بتوانیم در ادامه نتیجه لازم را بگیریم.

کاظمی در خصوص محرومان و مصدومان تیم‌اش تأکید کرد: ما بهادار عبدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و امیر عابدزاده و میلاد محمدی در خدمت تیم ملی امید هستند.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها