کد خبر: ۳۰۳۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که برنده احتمالی بازی فردای این تیم با نفت تهران حتماQ قهرمان لیگ نخواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، جواد زرینچه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های استقلال و نفت تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در مورد این بازی گفت: بازی فردا بسیار مهم است، چون هم استقلال و هم نفت صدرنشین هستند. ما می‌خواهیم با پیروزی در بازی فردا جایگاه‌مان را در جدول مستحکم‌تر کنیم. بالاخره ما استقلال هستیم و مدعی قهرمانی و امیدواریم بازی خوبی شود.

وی ادامه داد: نفت تیم جوان و خوبی است که مانند استقلال، فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. در مجموع تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را هم کسب کنیم.

مربی تیم استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا برنده احتمالی بازی فردا می‌تواند بیشتر از سایر رقبا به قهرمانی نزدیک شود، خاطر نشان کرد: من اعتقادی به این مسئله ندارم و به نظرم اینطور نیست که برنده بازی فردا قهرمان لیگ می‌شود. ما به غیر از بازی مقابل نفت تهران هفت دیدار دیگر در پیش داریم و باید بگویم نه نفت با شکست مقابل استقلال از کورس قهرمانی خارج می‌شود و نه استقلال.

زرینچه در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: کرار جاسم را به دلیل محرومیت و امید ابراهیمی را به دلیل سه اخطاره شدن در اختیار نداریم. میلاد فخر‌الدینی و میلاد نوری را شاید برای دیدار مقابل نفت نداشته باشیم هر چند که آنها روز گذشته با ما تمرین کردند. با این وجود سایر بازیکنان بدون مشکل تمرین می‌کنند و جای نگرانی وجود ندارد.


تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها