کد خبر: ۳۰۳۵۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکار نيوز، روزنامه ديلي بيست نوشت: تنها کساني که از بيهوده گويي هاي نامفهوم جمهوري خواهان، شاد شدند، در تهران بودند.

به گزارش افکارنيوز به نقل از ديلي بيست؛ اقدامات آنها به دنبال فعاليت هاي خارجي قانوني رييس جمهور آمريکا، انجام مي شود. آنها با برخي از اقدامات قانوني سياست خارجي خود مخالفند و مخالفت خود را با دولت خود اعلام کرده اند.

آنچه که آنها انجام داده اند يک مشکل بي اهميت يا به تعبير جان مک کين، جوشش در قوري نبود. اين موضوع مي تواند به ايران امتيازات قابل توجهي در آخر بازي اعطا کند.

فراتر از اين مذاکرات، اثرات آن بر امنيت ملي آمريکا مي تواند عميق و پايدار باشد. کافيست به پيامدهايي که اين سناتورها در نامه خود نوشته اند نگاه کنيد. طبق گفته آنها، در صورت تغيير رييس جمهور و آغاز به کار رييس جمهور بعدي ، اين توافق مي تواند دور انداخته شود؛ بنابراين وقت خود را براي رسيدن به توافق هدر ندهيد. آيا اين ۴۷نفر،در نظر دارند که آينده کنگره چه کلماتي را در صحبت با رييس جمهور بعدي به کار خواهد برد؟

براي يک لحظه، آيا آنها فکر کرده اند که اقدامات آنها، چگونه مي تواند برا توانايي هاي اوباما در حفاظت از منافع ملي تاثير گذارد؟ اين قانونگذاران نجيب گفته اند که اوباما براي کنگره و مردم آمريکا صحبت نمي کند و براي بچه هاي بد جهان سخنراني مي کند. بنابراين شما مي توانيد از او سرپيچي کرده و آمريکا را آنطور که خود مي خواهيد بسازيد.

با اين اقدامات انتظار نداشته باشيد که دموکرات ها مانند قديسان و خويشتنداران تريبون را به راحتي در اختيار بونر و ۴۷سناتور ديگر قرار داده باشند. در برخي از اين زمان ها و مواقع بحراني، دموکرات ها دقيقا از جمهوري خواهان انتقام گرفته اند.

تنها کساني که از بيهوده گويي هاي نامفهوم جمهوري خواهان، شاد شدند، در تهران بودند.

هفت سناتور جمهوري خواه که از عواقب اين موضوع کاملا آگاه بودند، از امضاي اين نامه خودداري کردند. برخي از سناتورها منافع کشور خود را بر منافع حزبي و نفرت کورکورانه از رييس جمهور خود، ترجيح دادند.

برخي از سناتورهاي آمريکايي مي دانند که توافق هسته اي با ايران به معناي توافق مونيخ و چوب حراجي ديگر نيست.

ايراني ها قابل اعتماد نيستند اما قطعا بهتر از گزينه هاي ساده لوحانه هستند. کساني که مي گويند تحريم هاي اقتصادي ايران را به زانو درآورده است، از تاريخ چشم بسته اند. اکثريت ايرانيان معتقدند که بايد انرژي هسته اي صلح آميز داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها