کد خبر: ۳۰۳۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه عباسپور به مماشات مسئولان این دانشگاه با انجمن اسلامی دانشگاه عباسپور انتقاد کرد.
صادق وفایی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه عباسپور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلوگیری این دانشگاه از ورود خبرنگاران به برنامه‌های دانشجویی، این مسئله را به دلیل دستور مستقیم مسئول فرهنگی دانشگاه عباسپور دانست و در همین زمینه گفت: نگاه غلط فرهنگی مسئولان دانشگاه باعث شده است تا آنها از ورود خبرنگاران به برنامه‌های دانشجویی جلوگیری کنند.
 
وی اضافه کرد: این اقدام به انجام رفتارهای غیرقانونی در دانشگاه کمک کرده است و دانشگاه را به محیطی امنی برای هنجارشکنان و قانون‌شکنان تبدیل کرده است.
 
این فعال دانشجویی با بیان اینکه گویا در دانشگاه عباسپور توهین به افراد جرم تلقی می‌شود اما توهین به مقدسات و روحانیت جرم محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان این دانشگاه حاضر به برخورد با رفتارها و اقدامات توهین‌آمیز نیستند.
 
وی با اشاره به تلاش عده‌ای برای توهین به حسین شریعتمداری در جریان حضور وی در دانشگاه عباسپور گفت: در برنامه آقای شریعتمداری عده‌ای قصد توهین به وی را داشتند که با نگاهی منطقی می‌توان دریافت که این افراد به دنبال استفاده از فضای گفتمانی برای بیان نظرات خود نیستند و فقط انجام رفتارهای توهین آمیز و غیرقانونی را در دستور کارخود قرار داده‌اند.
 
وفایی با بیان اینکه گویا این عده قصد ندارند به انجام رفتارهای غیرقانونی خود پایان دهند، خاطرنشان کرد: این افراد مدعی آزادی بیان هستند اما با حضور در برنامه آقای شریعتمداری قصد داشتند با فحاشی و توهین‌های مکرر برنامه وی را برهم بزنند که با هوشیاری دانشجویان تلاش‌های آنها ناکام ماند.
 
وی افراد ذکر شده را منتسب به انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه عباسپور معرفی کرد و در عین حال گفت که دانشجویان دانشگاه عباسپور اسناد تخلفات انجمن به اصطلاح اسلامی این را دانشگاه در اختیار مسئولان دانشگاه قرار داده‌اند و منتظر برخورد قانونی با این  تخلفات هستند
 
این فعال دانشجویی در پایان تاکید کرد که اگر با قانون شکنان دانشگاه عباسپور مماشات صورت گیرد، اسناد یاد شده را در اختیار رسانه‌ها و دانشجویان قرار خواهند داد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها