کد خبر: ۳۰۳۲۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
کاپيتان تيم فولاد که به دليل استفاده ناغافل از مواد نيروزا در محروميت به سر مي‌ برد، اميدوار است که خيلي زود دوباره به تيمش برگردد.
به گزارش پایگاه 598،ایوب والی در مورد شرایطش گفت: محرومیت از فوتبال باعث نشده که تمرین کردن را کنار بگذارم علاوه بر اینکه این روزها جداگانه تمرین می‌ کنم، پیگیر کارهایم هستم. از مسوولین تقاضا دارم که کمکم کنند زودتر برگردم، سر یک داستان الکی و باورنکردنی و سر یک چیز ساده محروم شدم. خدا بزرگ است انشاالله که همه چیز درست می‌ شود، یک درصد هم اگر درست نشد صبر می‌ کنم تا محرومیتم تمام شود.

وقتی از او سوال شد پیگیر بازی ها و نتایج فولاد هست یا خیر پاسخ داد: بله، تمام بازی ها را می‌ بینم و سر بازی فولاد ـ سپاهان به استادیوم رفتم مگر می‌ شود پیگیر تیمم نباشم؟

این بازیکن در مورد مشکل کمبود بازیکن در فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: فولاد از اول فصل این مشکل را داشته، جای امیدواری بود که یکسری بازیکنان برگردند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، فولاد از نظر بازیکنی مشکل دارد ما 11، 12 بازیکن داریم و باید با همان ها کار کنیم. بازیکنان جوانی که در اختیار داریم خیلی خوب هستند اما تیمی که نیازمند کسب سهمیه است، باید تجربه زیادی داشته باشد و فولاد بازیکنان باتجربه کمی دارد. متاسفانه فولاد از هیچ طرف شانس نیاورد.

او در مورد اینکه نبودش به فولاد چقدر ضربه می‌ زند گفت: زمانی که در فولاد بودم با تمام وجود بازی می‌ کردم الان هم پیگیر هستم. بعضی اوقات حواشی ای برای تیم پیش می‌ آید که نمی‌ تواند نتیجه بگیرد و من هم در جریان هستم. به طور قطع غیبت یک بازیکن نمی‌ تواند یک تیم را به هم بریزد اما قطعا در این شرایطی که دست آقای اسکوچیچ خالی است می‌ توانستم خیلی کمک حال او باشم.

والی در پایان افزود: من از هوادارانمان انتظار دارم که کمی بیشتر حوصله کنند من فکر می‌ کنم به خاطر ناراحتی شان بود که در بازی با پیکان شعار دادند. وگرنه قصد خاصی نداشتند، آنها نباید حرکاتی انجام دهند که باعث شود چنین چیزهایی در فوتبال ما باب شود. خوزستان یک شهری است که تمام مردمان آن به فوتبال علاقمندند در این چند ساله هم تماشاگران واقعا از فولاد حمایت کردند، من خودم شور و شوق آنها را در خیابان ها زمانی که می‌ خواهند به استادیوم بروند و سعی می‌ کنند این کار را هر چه سریع تر انجام دهند تا زودتر به تیم محبوبشان برسند از نزدیک می‌ بینم و حس می‌ کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها