کد خبر: ۳۰۳۲۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۸     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
پدرو رورديگز در اين فصل کمتر از حد انتظار براي بارسلونا به ميدان رفته و به نظر مي رسد که چندان مورد اعتماد لوئيس انريکه قرار ندارد.
به گزارش پایگاه 598،پدرو که فصل گذشته زمان حضور تاتا مارتینو در بارسا، بازی های بیشتری به او می رسید و تقریبا بطور برابر با الکسیس سانچس در ترکیب ثابت قرار می گرفت، در فصل جاری تنها 12 بار از ابتدا به میدان رفته و هر 238 دقیقه نیز یک بار گلزنی کرده است.

او در بازی آخر بارسا مقابل رایووایکانو، از ابتدا به میدان رفت و نتوانست از این فرصت خوب در غیاب نیمار استفاده کند. پدرو در مصاحبه با "BeIn sports"، در مورد شرایطش در بارسلونا گفت:" به دست آوردن یک جایگاه ثابت در ترکیب بارسا بسیار مشکل شده است. تا بدینجای فصل، فرصت کمی به من رسیده و نتوانسته ام دقایق زیادی برای بارسونا بازی کنم ولی همچنان امیدوارم و می خواهم اگر فرصتی نصیبم شد به بهترین شکل از آن استفاده کنم."

پدرو در مورد احتمال جدایی از بارسا در پایان فصل گفت:" واقعیت این است که آینده من در بارسا همچنان مبهم است. مقطع دشوار و پیچیده ای را در بارسلونا سپری می کنم. در مورد آینده خودم در انتهای فصل تصمیم گیری خواهم کرد. در این مورد با مدیران باشگاه باید صحبت کنم؛ با این وجود در حال حاضر تنها روی بازی های بعدی تیم تمرکز کرده ام و انگیزه های بالایی برای کمک کردن به بارسا دارم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها