کد خبر: ۳۰۳۲۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
زننده گل پيروزي بخش تراکتور برابر پرسپوليس براي رقيب در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا آرزوي موفقيت مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598،شاهین ثاقبی که با تیزهوشی اش موفق شد با گذشتن از مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس گل حساس و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند، در گفت‌وگو با "ورزش سه" از شرایط و حال و هوای آن گل می‌ گوید. ثاقبی که این روزها در تهران به دنبال فراهم کردن شرایط حضورش در اردوی تیم‌ملی امید در کویت است، در این باره گفت: مشکل ویزا داشتم و با فراهم شدن شرایط امشب به کویت خواهم رفت. به دلیل اینکه سرباز هستم باید حفاظت اطلاعات نامه ام را برای صدور ویزا تایید می‌ کرد و به همین دلیل نتوانستم همزمان با تیم به کویت بروم.

وی ادامه داد: در زمان حضورم در ملوان دانشجو بودم و اکنون در تراکتور سربازی ام را می‌ گذرانم.

شاهین ثاقبی درباره شرایط تیم‌ملی امید و شانس شاگردان خاکپور برای صعود به المپیک گفت: تیم خوبی داریم و دیدارهایمان در دورمقدماتی چندان سخت نیست. امیدوارم با قدرت دور مقدماتی را به پایان برسانیم در مرحله بعد هم با دانش کادرفنی رسیدن به المپیک دور از دسترس نیست.

بازیکن جوان تراکتورسازی درباره خصوصیات فنی محمد خاکپور در تیم‌ملی امید گفت: ایشان هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی شرایط خوبی را دارد و از اینکه با ایشان کار می‌کنم، خوشحالم.

ثاقبی در ادامه درباره شرایط تراکتورسازی نیز گفت: در چند بازی اخیر شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم در ادامه نیز این روند را ادامه دهیم. 3 برد روحیه بخش به دست آوردیم و در بازی آینده برابر راه‌آهن نیز علیرغم اینکه کار سختی خواهیم داشت ولی پیروزی دور از دسترس نخواهد بود و انشاالله نتیجه به نفع ما رقم خواهد خورد.

ثاقبی در مورد گل سه امتیازی اش برابر پرسپولیس گفت: گلی که زدم ثمره تلاش تمام بازیکنان بود و ما می‌ توانستیم به گل های بیشتری نیز دست پیدا کنیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

وی در مورد تیزهوشی اش در زمان به ثمر رساندن این گل گفت: منتظر اشتباه مدافع حریف بودم و بعد از اینکه توپ را گرفتم می‌ خواستم ضربه ام را چیپ بزنم که در نهایت تصمیمم را عوض کردم و بعد از اینکه سوشا جلو آمد او را دریبل زدم و گل تراکتور اینگونه رقم خورد.

ثاقبی در پایان در مورد حرکات عجیب تونی اولیویرا در کنار زمین و برخورد او با بازیکنان گفت: تونی مربی قوی است و رابطه خوبی با تمام بازیکنان دارد. این حرکات او در کنار زمین مطمئنا حواسمان را پرت نمی‌ کند چون تمام تمرکزمان در بازی در زمین است و به او دقت نمی‌کنیم. هر مربی ای ویژگی های خاص خودش را دارد و تونی نیز اینگونه استرس خود را بروز می‌دهد. اما او به کسی گیر نمی‌ دهد و استرسش را به بازیکن منتقل نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها