کد خبر: ۳۰۳۲۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
مربي تيم پرسپوليس راجع به شرايط بازي هاي اين تيم مي گويد فشردگي بازي ها بسيار اذيت مي کند و بازيکنانمان را عصبي کرده است.
به گزارش پایگاه 598،حسین عبدی، راجع به بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این تیم و حریفانش گفت: فشردگی بازی های پرسپولیس در دو لیگ مختلف، بسیار تیم را اذیت می کند، بازیکنان ما هم عصبی شده اند. شما ببینید از تهران به ازبکستان، از آنجا به تبریز، از تبریز به مسجدسلیمان و از آنجا هم به عربستان، خب این سفرها کاملا نشان می دهد که ما از چه شرایطی حرف می زنیم. تقریبا می توان گفت ما فقط در آسمان هستیم و در حقیقت بین بازی هایمان فقط دو روز می توانیم تمرین کنیم. تا می آییم ریکاوری کنیم می بینیم که بازی بعدی سررسیده و باید آماده آن بازی شویم.

مشکل تیم ما، انگیزه نیست
مشکل انگیزه درصد کمی از مسئله تیم ما در لیگ برتر است. باید قبول کنیم از لحاظ فضا، بین لیگ برتر و لیگ قهرمانان تفاوت زیادی است. در بازی با تراکتورسازی ما بالاجبار چهار بازیکن نداشتیم. یعنی چیزی در حدود 40% تیم ما در این بازی با ما نبودند. باز با همین شرایط و در تبریز ما باید در بیست دقیقه اول، دروازه حریف را باز می کردیم که از اقبال کافی برای این اتفاق برخوردار نبودیم.

امیدوارم، همیشه لیگ برتر قانون مند باشد
ما درخواست کردیم که بازی با نفت مسجدسلیمان عقب بیفتد، فدراسیون و سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم گیری می کردند. در شرایطی که در همین لیگ ما با تعطیلی های 50 روزه و 20 روزه و... طرف بودیم، در این زمینه که بحث ملی هم در آن مطرح است، قانون مندی فدراسیون و سازمان لیگ مانع شد که بازی ما به تعویق بیفتد. گله ای نداریم اما امیدواریم این قانون مندی همیشه و در همه جای لیگ برتر حکمفرما باشد.

یکی از مشکلات ما یک تیم را منحل می کرد
ما در طول همین لیگ برتر امسال مشکلاتی داشتیم که فقط یکی از آنها می توانست یک تیم را منحل کند، اما شما ببینید که ما چگونه مقاومت کردیم، ما با توجه به شرایطی که داشتیم به این نتیجه رسیده بودیم که اگر فقط 40% از خواسته هایمان محقق شود قطعا معجزه ای رخ داده است.

جایگاه نفت مسجدسلیمان، واقعی نیست
راجع به تیم نفت مسجدسلیمان همین بس که اگر فقط بازی این تیم در مقابل استقلال را ببینید کاملا دستتان می آید که چه جور تیمی است، فکر می کنم کار سختی داریم و مطمئن هستم که جایگاهشان اینجایی که ایستادند نیست، البته برای ما، تمام بازی های باقیمانده سخت است و می دانیم که در لیگ دیگر نمی توانیم امتیاز از دست دهیم. من گمان می کنم که نفتی ها برای یک بازی پرهیجان و انتحاری به زمین می آیند و بازیکنان ما هم می دانند که شرایط شان به چه ترتیب است.

بازی تیم النصر راهم دیده ایم و بازی اول آنها را آنالیز کرده ایم و می دانیم از چه قدرتی برخوردار هستند. آنها در بازی اول باید بنیادکار را می بردند و شاید فقط بدشانسی مانع پیروزی آنها شد. هرچند انجام این بازی در عربستان کار ما را سخت تر می کند اما امیدوارم با برنامه هایی که داریم بتوانیم به موفقیت مان در آسیا ادامه دهیم و دل هواداران مان را باز هم شاد کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها