کد خبر: ۳۰۳۲۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
امروز پيشکسوتان تراکتورسازي و هنرمندان تبريز در ديداري خيريه براي کمک به کودکان سرطاني به ميدان رفتند.
به گزارش پایگاه 598،رسول خطیبی در این بازی دوستانه درخشید و برای هر دو تیم بازی کرد. او در این بازی 3 گل زد و 3 پاس گل داد. جالب است که او در نیمه اول تیم پیشکسوتان تبریز را پیش انداخت و در نیمه دوم هم به کمک تیم هنرمندان رفت.

خطیبی در خصوص این بازی به ورزش سه گفت: این بازی دوستانه برای کودکان سرطانی بود که بازیکنان بزرگی برای این بازی حضور داشتند. خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب در این بازی بودند.باید همیشه در کارهای خیر پیش قدم بود و خیلی خوشحالم که مربیان سرشناس و هنرمندان تبریز برای این کار دور هم جمع شدند. امیدوارم روزی برسد که دیگر بچه های سرطانی را نبینیم و فوتبال فقط برد و باخت نیست و این شیرینی ها را هم دارد.

او در خصوص صحبت هایی که با تونی اولیویرا سرمربی تراکتور هم داشت ، گفت: با تونی در مورد تراکتور صحبت می کردیم. بالاخره من تبریزی هستم و این تیم را دوست دارم . برای تراکتور آرزوی موفقیت کردم و بالاخره ما با هم همکار هستیم و قهر نیستیم. بیشتر در باب تراکتور با هم صحبت کردیم و به تونی هم گفتم اینجا و در این مدت پیر تر هم می شوی. او هم گفت، کاش فرصتی بود تا بیشتر در مورد تیم با هم صحبت می کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها