کد خبر: ۳۰۳۲۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
بازيکن سابق پرسپوليس مي گويد اميدوارم استانداردهاي ليگ ما آنقدر بالا برود که تيم ها بتوانند در يک هفته سه بازي را انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598،مهرداد میناوند در رابطه بازی اخیر پرسپولیس در مقابل تراکتورسازی گفت: به نظر من در بین بازی های اخیر پرسپولیس که روی دور نتیجه گرفتن افتاده است، این بازی یک استثناء بوده است. احتمال دارد به دلیل فشردگی بازی های این تیم، بازیکنان خسته شده باشند، خود من هم این شرایط را در بالاترین سطح در اروپا، تجربه کرده ام. زمانی بود ما که در جام حذفی، در لیگ و در لیگ قهرمانان اروپا باید به میدان می رفتیم.

وی در این رابطه ادامه داد: دو نکته در این شرایط به چشم می آید. یک نکته به مدیریت باشگاه مربوط می شود که باید با ایجاد شرایط بهتر و راحت تری همچون چارتر کردن پروازها، وضعیت را برای بازیکنان روبراه کنند. نکته دوم نیز به کادر فنی و مربیان برمی گردد که بتوانند با استراحت دادن به بازیکنان در بازی های مختلف، نیرو را در تیم ذخیره کنند تا در بازی های مختلف، در مجموع، تیم کم نیاورد. به طور مثال، به نظر من، کادر فنی باید برای بازی مقابل تراکتورسازی به 4و5 بازیکن استراحت می داد تا مقابل نفت مسجدسلیمان و النصر کم نیاورند.

میناوند در رابطه با پیروزی پرسپولیسی ها در آسیا و شکست آنها در لیگ برتر گفت: من فکر می کنم تنها عامل این موضوع فقط به انگیزه تیم مربوط می شود. یعنی بازیکنان تصور می کنند حالا که احتمالا در لیگ عنوان نمی آورند، نمی توانند با انگیزه بالا به سراغ حریفان بروند، در حالی که به نظر من، آنها اصلا نباید به جدول نگاه کنند، چه انگیزه بالاتر از این که آنها در پرسپولیس بزرگ بازی می کنند و نباید بازی را ببازند. حتی اگر به بالای جدول هم نرسیدند باید این را در نظر داشته باشند که این تیم نباید ببازد. این می تواند بزگترین عامل ایجاد روحیه برای تک تک بازیکنان پرسپولیس باشد.

وی در پایان گفت: ما الان بازیکن ضعیف در پرسپولیس نداریم. امیدوارم در باقی بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمان آسیا، بازیکنان در حد نام خود ظاهر شوندو بتوانند حریفان را از پیش رو بردارند. از طرفی امیدوارم که مدیریت تیم کاملا با کادر فنی هماهنگ باشد تا عاملی باعث به نتیجه نرسیدن این تیم بزرگ وجود نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها