کد خبر: ۳۰۳۰۹
زمان انتشار: ۰۱:۵۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۰

دنیزلی می‌خواهد به دنیای مربیگری برگردد.

چهار روز از کنار رفتن حمید استیلی از سرمربیگری پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت کوتاه هر روز نام یک مربی به عنوان سرمربی جدید قرمزها مطرح شده و این‌بار نام مصطفی دنیزلی مربی محبوب هواداران بیشتر از هر نام دیگری به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی – خبری ایران بالکان (ایربا) به نقل از منابع خبری، پس از استعفای استیلی، از مربیانی همچون افشین پیروانی، لوکا بوناچیچ، حمید درخشان، جمال حاجی، میروسلاو بلاژوویچ و کلاوس تاپ مولر به عنوان مربیان مدنظر پرسپولیس نام برده شد، در این میان در شرایطی که به نظر می‌رسید محمد رویانیان با لوکا بوناچیچ به توافق نهایی رسیده، با مخالفت علی پروین این مربی کروات از باشگاه پرسپولیس فاصله گرفت. مدیر تیم پرسپولیس برخلاف مدیر عامل باشگاه نظر مثبتی روی مربی سابق سپاهان نداشت و همین مساله موجب شد پرسپولیسی‌ها به گزینه‌های دیگری فکر کنند. دیروز یک خبر امیدوارکننده به هواداران پرسپولیس رسید و آن هم مذاکره دوباره مقامات باشگاه با مصطفی دنیزلی است.

به نظر می‌رسد مربی پیشین قرمزها این‌بار در گفت‌وگویش با مدیران پرسپولیس نرمش نشان داده و مسوولان پرسپولیس منتظر جواب نهایی این مربی ترک هستند. محمد زادمهر، عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دیروز در گفت‌وگو با ایسنا درباره مذاکره با دنیزلی گفت: «دیروز (یکشنبه) در جلسه‌ای وضعیت یکی از گزینه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که به نتیجه‌ای نرسیدیم. امروز (دوشنبه) هم یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه که مصطفی دنیزلی است، جوابش را به مدیرعامل باشگاه خواهد داد که با این حال هنوز چیزی مشخص نیست. مدیربرنامه‌های او قرار است جواب آخر را بدهد.»

دنیزلی در گفت‌وگو با سایت گل از توافق با دنیزلی هم خبر داده و عنوان کرده این مربی با قراردادی یک‌سال‌و‌نیمه هدایت قرمزها را برعهده خواهد گرفت. سایت گل همچنین خبر داده مربی سابق بشیکتاش پنجشنبه برای مذاکره نهایی وارد تهران می‌شود و دیروز هم با رویانیان مذاکره‌ای تلفنی داشته است. این برای اولین بار نیست که پرسپولیسی‌ها با دنیزلی مذاکره می‌کنند، اما جواب او در مرتبه‌های قبل منفی بوده، ولی مصاحبه‌های چند روز گذشته این مربی صاحب‌نام نشان می‌دهد او خواهان بازگشت به نیمکت مربیگری است. دنیزلی پس از بازگشت به ترکیه هدایت تیم بشیکتاش را برعهده گرفت و با این تیم نتایج درخشانی از جمله قهرمانی در لیگ و جام حذفی گرفت، اما مشکلات جسمانی دنیزلی باعث شد از دنیای مربیگری کناره‌گیری کند. این مربی مطرح فوتبال ترکیه یکشنبه در یک مصاحبه بلند با روزنامه آکشام ترکیه از بازگشت قریب‌الوقوع خود به میادین خبر داد.

 دنیزلی گفته است که اکنون باتری‌هایش به‌طور کامل شارژ شده و به زودی بازمی‌گردد و شاید این آخرین حضور او در فوتبال به عنوان مربی باشد که معلوم نیست برای چند سال هم طول خواهد کشید! نام او در چند وقت اخیر برای هدایت تیم ملی ترکیه و بشیکتاش مطرح شده بود. رسانه‌های ترکیه بدون اشاره به پرسپولیس، بشیکتاش را مقصد بعدی دنیزلی معرفی کردند اما خود دنیزلی در این مصاحبه تلویحا بازگشت به بشیکتاش را منتفی دانسته و بر ادامه کار کادر فنی فعلی این تیم تاکیده کرده است. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، مصطفی دنیزلی بهترین مربی ممکن برای پرسپولیس است. او در لیگ ششم هدایت قرمزها را برعهده داشت و با اینکه جامی کسب نکرد، اما ارایه فوتبالی تماشاگرپسند موجب شد به چهره‌ای محبوب در بین طرفداران تبدیل شود.

 به نظر می‌رسد او بهترین فرد برای آشتی دادن تماشاگران با تیم است. اگر دنیزلی که با پیشنهادهایی هم از ترکیه روبه‌رو است به پرسپولیس جواب منفی دهد، رویانیان دوباره باید به بوناچیچ، جمال حاجی و یک مربی صرب دیگر که مذاکراتی با او انجام شده، فکر کند. بعید است بوناچیچ و پروین قبول کنند که با هم همکاری کنند، احتمالا دنیزلی هم چنین شرطی خواهد داشت و همین مساله انتخاب سرمربی را به فرآیندی پیچیده تبدیل کرده است. مدیرعامل پرسپولیس تا به امروز چند بار معرفی سرمربی را به تعویق انداخته است. به هر ترتیب هدایت قرمزها در روزهای آینده برعهده محسن عاشوری خواهد بود تا تکلیف جانشین استیلی مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها