کد خبر: ۳۰۳۰۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
این ملوان همان ملوان است.

خبر ورزشی نوشت:

ملوانی که با فیروز کریمی نتیجه می‌گیرد همان ملوان است، ملوانی که به قوی سپید خزر مشهور است و بازی‌هایش را در ورزشگاه پیر تختی و در حضور پرشور مردم انزلی برگزار می‌کند.

ملوانی که با فیروز کریمی نتیجه می‌گیرد همان ملوانی است که محجوب مدیرش است، مدیری که طی این هفته‌ها اتفاق خاصی برایش نیفتاده و فقط با گذشت زمان بخش کمی از قراردادها را پرداخت کرده است.

ملوانی که با فیروز کریمی نتیجه می‌گیرد همان ملوانی است که مازیار زارع را در اختیار داشته است. در دروازه‌‌اش به حسین حسینی بازی می‌داده و در نوک خط حمله چشم امیدش به جلال رافخایی بوده و این ملوان همان ملوانی است که با پیراهن سفید به میدان می‌آمد...

فرق این ملوان با ملوان گذشته در فیروز کریمی است، در مربی‌ای که به تمرینات نظم داده، فوتبال بهتری را تمرین می‌دهد، جدی است، امید و انگیزه می‌دهد و برد می‌خواهد.

فیروز کریمی همان مربی‌ای است که آخرین بار تیم باشگاهی ایرانی را قهرمان آسیا کرده، حیف که طی این سال‌ها، فوتبال تلاش می‌کرده از بذله‌گویی او سود ببرد تا دانش فنی او. حیف که خبرنگاران وقتی رودرروی فیروز کریمی قرار می‌گیرند به جای پرسش نکات فنی به دنبال سوژه طنز هستند تا‌ گرا را برای خنداندن، دست او بدهند در حالی که ساخت چنین تصاویری کار برنامه شام ایرانی یا خنده‌بازار و... است نه گزارشگر برنامه‌های خبری و برنامه ۹۰.

فوتبال امروز ملوان جهت‌دار و با هدف است؛ مثل سال گذشته که اسکوچیچ سرمربی تیم بود. این نتایج بیانگر یک مسئله مهم دیگر است؛ اینکه بازیکنان برای مربی‌ای بازی می‌کنند که قبولش داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها