کد خبر: ۳۰۲۸۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
تراکتورسازان در يک بازي بسيار حساس پرسپوليس را از پيش رو برداشتند و در حال حاضر در جدول پايين تر از نفت و بالاتر از استقلال قرار دارند.
به گزارش "ورزش سه"، میرهانی هاشمی در مورد کسب پیروزی مقابل سرخپوشان تهران گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی با این تیم همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. ما توانستیم 3 امتیاز را بگیریم ما موقعیت های خیلی زیادی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم ولی مهم این است که بردیم.

او در مورد اینکه در دومین بازی متوالی توانستند دروازه شان را بسته نگه دارند، ادامه داد: از موقعی که تونی آمده کلا روی ساختار دفاعی تیم خیلی کار کردیم و در اکثر تمریناتمان کارهای دفاعی انجام می‌ دهیم و تا حدودی بالانس بین خط حمله و دفاع ایجاد شده و اینگونه به مدافعان کمتر فشار می‌ آید. کسانی که در کار حمله نیز شرکت دارند به دفاع هم کمک می‌ کنند، وظایف زیاد مشخص شده و در دفاع مشکلاتمان خیلی کمتر شده است.

این بازیکن در مورد اینکه برنامه شان برای 8 بازی باقیمانده چیست نظرش را اینگونه بیان کرد: این چند هفته آخر در لیگ دو ماراتن داریم، هر تیمی که امتیاز لازم را نگیرد، از کورس عقب می‌ ماند. در ادامه با تیم های استقلال و نفت بازی مستقیم داریم، انشاالله بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و چیزی را کسب کنیم که تراکتورسازی و هوادارانش ارزش آن را دارند و آن هم قهرمانی است.

هاشمی در پایان در مورد حضور پرشور هواداران در دو دیدار اخیر تراکتورسازان افزود: از هواداران تشکر ویژه ای می‌ کنم به این دلیل که در دو بازی اخیر که در روزهای غیرتعطیل برگزار شد و همچنین سرمای هوا هم اذیت می‌ کرد آنها باز هم به بهترین شکل از تیمشان حمایت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها