کد خبر: ۳۰۲۸۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
حامد لک در بازي مقابل پرسپوليس بدون اشتباه کار کرد تا تراکتورسازي با بسته نگه داشتن دروازه، يک برد ديگر بدست بياورد.
به گزارش پایگاه 598،حامد لک، دروازه بان 24 ساله تراکتورسازی در مورد بازی مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید:« بازی حساسی بود. پرسپولیس دو برد در آسیا کسب کرده و آمده بود تا در تبریز هم از ما امتیاز بگیرد. خوشبختانه با انجام یک بازی منطقی و معقولانه موفق شدیم پرسپولیس را شکست بدهیم و به روند رو به رشد خود در لیگ ادامه بدهیم. این سومین برد پیاپی ما بود و امیدوارم این هفته و با شکست راه آهن بتوانیم در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.»

حامد لک در این بازی مدام استپ سینه می کرد و علاقمند بود تا حرکات نمایشی انجام بدهد. او در این باره می گوید:« چون چند بازیکن اصلی تیممان نبودند و ترکیب ما کمی جوان شده بود، با استپ سینه و کار با توپ می خواستم به بچه ها روحیه بدهم تا آنها با خیالی آسوده به فکر هجوم به سمت دروازه پرسپولیس باشند. هدفم همین بود و خوشحالم که به هدفم رسیدم.»

لک در مورد خطای محسن بنگر بر روی خود می گوید:« شرایط فوتبال است و درگیری در آن وجود ددارد. نه عمدی در کار آقا محسن بود و نه قصدی. او می خواست توپ را بزند ، پایش را انداخت که به من برخورد کرد. سریع هم آمد بالای سرم و من هم گفتم که هیچ اتفاقی نیفتاده. آقا محسن بزرگتر من است و اگر خطای شدیدتر از این هم انجام بدهد و باز هم پای مرا بزند هیچ واکنشی نشان نخواهم داد.»

لک به آینده امیدوار است:« باید تمام بازیهای پیش رو را با موفقیت به پایان برسانیم. قبل از پایان سال دو بازی حساس داریم. یکی مقابل راه آهن که با فرهاد کاظمی متحول شده و دیگری مقابل الاهلی عربستان. خیلی امیدوارم که امسال هم در آسیا موفق شویم و هم در لیگ. باید توکل به خدا کنیم و تلاش تا به این دو هدف برسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها