کد خبر: ۳۰۲۸۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از سخت بودن بازي اين تيم در مقابل پديده، در آن شرايط آب و هوايي گفت.
به گزارش "ورزش سه"، علی پورکیانی، قائم مقام تیم استقلال خوزستان راجع به شرایط اخیر این تیم گفت: بعد از چند باخت، این تساوی برای ما ارزش داشت، البته این را بگویم که در 5،6 مسابقه بدشانسی و ضایع شدن حق ما اظهرمن الشمس بود و بچه های ما تمام تلاش خودشان را کردند تا بتوانند نتیجه بگیرند که به هر دلیلی این اتفاق نیافتاد. البته بازی با تیم پدیده آن هم در مشهد، بازی سختی بود که می توان گفت شرایط آب و هوایی بد یکی از دلایلش بود.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه استقلال خوزستان، بچه های با اخلاق و متعهدی دارد و اخیرا همگی هم قسم شدیم که از بازی های آینده تیم، نتایج قابل قبولی بگیریم. مجموعه مدیریتی تیم هم سعی کرده رفتارش را در قبال بازیکنان تیم به گونه ای باشد که آنها همیشه انگیزه داشته باشند. بهرحال دو تیم سقوط می کنند و بچه های باانگیزه بالا سعی می کنند بقیه امتیازات را جمع کنند تا بتوانند به جایگاه خوبی در پایان فصل دست یابند.

پورکیانی در پایان ادامه داد: متاسفانه الان ورزش فقط هزینه شده و درآمد در آن به پایین ترین حد خود رسیده است. در حال حاضر ورزش را در زنجیره صنعت راه نمی دهند، ابتدا باید ورزش را در چرخه صنعت وارد کنیم و در آن صورت، شرکت ها و برندها به دنبال باشگاهها می افتند، تا بتوانند هم خودشان را مطرح کنند، هم به سود برسند و هم به باشگاهها کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها