کد خبر: ۳۰۲۸۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
ايسنا/ هافبک ملي پوش استقلال مي گويد از اين که در کنار بزرگان اين تيم به ميدان رفت، بسيار خوشحال و اميدوار است همواره بتواند به آبي پوشان کمک کند.
بهنام برزاي درباره اولين بازي رسمي خود با پيراهن استقلال گفت: استقلال تيم بزرگي است و همواره بازيکنان بزرگي در اختيار داشته. خوشحالم که براي اولين بار برابر نفت مسجدسليمان براي اين تيم به ميدان رفتم. از لحظه اي که در حال گرم کردن براي ورود به زمين بودم انگيزه زيادي داشتم تا به تيم خودم کمک کنم و مثمرثمر باشم و خدا را شکر مي کنم که در همان زماني که در زمين بودم توانستم نمايش خوبي داشته باشم و همه بزرگان تيم و بازيکنان پس از پايان بازي تبريک گفتند.
وي ادامه داد: از روزي که به استقلال آمدم بسيار باانگيزه بودم و با جديت تمرين کردم تا خودم را به امير قلعه نويي و کادر فني استقلال نشان دهم و اميدوارم بتوانم هر زمان که کادر فني صلاح ديدند و من به ميدان رفتم عملکرد قابل قبولي داشته باشم تا هواداران و کادر فني نيز از من راضي باشند.
برزاي درباره ديدار برابر نفت اظهار کرد: نفت مسجدسليمان تيم بسيار خوبي بود و نسبت به نيم فصل اول پيشرفت چشمگيري داشته است ولي ما استقلال هستيم و براي ماندن در کورس قهرماني نياز به همه امتيازهاي اين بازي داشتيم که شکر خدا توانستيم برنده از زمين خارج شويم.
هافبک مهاجم استقلال درباره شرايط خودش پس از بازي برابر نفت مسجدسليمان تصريح کرد: يک جلسه با استقلال ريکاوري کرديم و پس از آن هم اکنون در اردوي تيم ملي اميد حضور دارم. بايد از امير قلعه نويي بابت اين که در اين زمان حساس به من اجازه دادند تا در اردوي تيم اميد حاضر شوم تشکر کنم ولي دوست داشتم شرايط به گونه اي بود تا مي توانستم به استقلال کمک کنم و در خدمت تيمم باشم.
کاپيتان تيم اميد در پايان با دعوت از استقلالي ها براي حمايت از تيم اميد در بازي هاي پيش روي گفت: تيم ملي اميد شرايط بسيار خوبي دارد و اردوهاي متعددي که پشت سر گذاشتيم به پيشرفت ما کمک زيادي کرده است. ما نزديک به چهار دهه است که در المپيک حضور نداريم و بايد در اين دوره به اين روند پايان دهيم. همه فکر مي کنند که گروه آساني داريم اما در فوتبال امروز هيچ تيمي از پيش برنده نيست و همه ديدند که در بازي هاي آسيايي در چه گروهي نتوانستيم نتيجه بگيريم. از هواداران فوتبال و به خصوص استقلالي ها دعوت مي کنم تا در ايام بازي هاي تيم اميد حامي ما باشند تا اين مسير را با موفقيت طي کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها