کد خبر: ۳۰۲۷۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
مدافع پرسپولیس گفت: «از درخشان بعد از بازی اجازه گرفتم تا دیشب را در تبریز بمانم چون یکسری کار شخصی داشتم.»

به گزارش پایگاه 598، بابک حاتمی درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «حرف خاصی درباره بازی ندارم زیرا شرایطم خوب نیست. به هر حال ما باختیم و متاسفانه در شرایطی که می توانستیم امتیاز بگیریم، دست خالی ورزشگاه را ترک کنیم.»

 

وی در رابطه با ماندنش در تبریز بعد از بازی با تراکتورسازی افزود: «از درخشان بعد از بازی اجازه گرفتم تا دیشب را در تبریز بمانم چون یکسری کار شخصی داشتم. صبح امروز هم به تهران برگشتم و در تمرینات هم غیبت نخواهم کرد و از امروز سر تمرین می روم.»

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اشتباهی که روی گل تراکتورسازی انجام داد، خاطرنشان کرد: «متاسفانه اشتباه بدی انجام دادم اما اصلا نمی خواهم درباره آن حرف بزنم زیرا شرایط روحی و روانی ام کاملا به هم ریخته است و خیلی ناراحت هستم. امیدوارم هواداران مرا ببخشند و قول می دهم که جبران کنم.»

 

حاتمی در خصوص شایعه درگیری اش با تیموریان و اینکه مشتی به صورت وی زده، گفت: «اصلا چنین چیزی نبوده است. من با آندو دوست هستم و هیچ درگیری هم با او نداشتم. می توانید از خود تیموریان هم سوال کنید که هیچ درگیری با هم نداشتیم. من احترام او را نگه داشتم و شاید درگیری در حین بازی بوده اما اینکه مشتی زده باشم، به هیچ وجه صحت ندارد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها