کد خبر: ۳۰۲۷۵۵
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان گفت: چون بازيکنان اميد انگيزه بيشتري دارند قطعاً‌ اگر تيم اميد پرسپوليس به مصاف ما بيايد کار ما سخت‌تر است و اميدوارم اين تيم با تيم اصلي‌اش به مسجدسليمان بيايد!
مسعود رضائيان در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با بهروز مکوندي سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در مورد تعويق احتمالي ديدار نفت مسجد سليمان و پرسپوليس گفت: روز گذشته جلسه‌ هيأت مديره داشتيم و به همين دليل نتوانستم جلسه حضوري با سرمربي تيمم داشته باشم اما به صورت تلفني با هم صحبت کرديم و تصميم ما بر انجام بازي در روز پنجشنبه است و اين موضوع را رسماً‌ به سازمان ليگ اعلام کردم.
وي درباره اينکه پرسپوليسي‌ها عنوان مي‌کنند بايد به اين تيم به عنوان نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا نگاه ويژه‌اي شود چرا که بازي‌هاي اين تيم بازي‌هاي مالي است، اظهار داشت: اعتقاد من بر اين است که اگر درخواستي بوده و اجابت نشده نبايد آقايان اينطور پاسخ ما را بدهند. خواسته ما اين است که هر تيمي که مي‌خواهد در آسيا و يا حتي ليگ ايران بازي کند بايد خودش را آماده فشارهاي بازي‌ها کند و تيم‌هاي بزرگ بايد آماده بازي‌هاي بزرگ هم باشند و يادمان نرود که نبايد خودمان را تافته جدا بافته بدانيم و هر 16 تيم ليگ براي هوادارانشان ارزش دارند و نبايد ما از حق و حقوق خودمان به خاطر يک تيم ديگر بگذريم.
رضائيان افزود: البته بايد اين را بگويم که کسي به بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بازي ملي نمي‌گويد چرا که بحث مسابقات ملي جداست و ديديد که براي جام ملت‌هاي آسيا ليگ 52 روز تعطيل بود و ما هم هيچ حرفي نزديم و چون پاي منافع ملي در ميان بود اين تصميمات را روي چشم‌مان گذاشتيم حتي براي بازي‌هاي تيم اميد هم سرمان را مي‌دهيم اما خود من وقتي خاطرات گذشته‌ام در فولاد خوزستان را ورق مي‌زنم مي‌بينم که 7 بازيکن در تيم ملي بزرگسالان داشتيم و همان زمان هم 5 بازيکن در تيم ملي اميد و با همين وضعيت به مسابقات مي‌رفتيم و با همان مهد کودک‌مان همه را مي‌برديم.
وي درباره اظهارات محمود خوردبين که گفته بود با تيم اميدمان به مسجدسليمان مي‌رويم، گفت: خوردبين اين حرف را شايد همينطور گفته اما مني که سال‌ها با جوانان کار کرده‌ام مي‌دانم که بازيکنان اميد چه انگيزه‌اي دارند و قطعاً اين حرف خوردبين را يک تهديد جدي براي خودمان مي‌دانم و به نظرم از تيم اميد پرسپوليس بايد بيشتر از تيم بزرگسالانشان ترسيد! اميدوارم پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا به مراحل بالاتر برود اما همه ديده‌اند که اين تيم در ليگ برتر نتايج خوبي نگرفته و به نظرم اگر به تيم اميدشان فرصت بدهند شانس بيشتري خواهند داشت! اگر پرسپوليس تيم اميدش را به مسجد سليمان بفرست ما بيشتر احساس خطر مي‌کنيم و اميدوارم تيم اصلي پرسپوليس به مصاف ما بيايد!
مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان در پايان گفت: سه امتياز بازي روز پنجشنبه براي ما مهم است و با همه وجود به مصاف پرسپوليس مي‌رويم و شايد حتي شکست هم بخوريم اما شک نکنيد که بهانه نمي‌آوريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها